Jump to content

Hoe zit dat nou?

Little smoke gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi hoe zit het met De stad Los Santos?Moet je daar alle missies doen?ik ben nu met doe van OG loc bezig

Geplaatst: (bewerkt)

jep je moet daar alle missies doen , dan kom je bij de Badlands > als je dat uitgespeeld hebt ga je naar San Fierro > Doe daar alle missies tot Las Venturas en dat doe je totdat je teruggaat naar Los Santos ;)

voor meer info en al de missies die je moet doen verwijs ik je door naar de checklist: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

In Los Santos moet je alle Sweet , Ryder , Big Smoke , Cesar Vialpando Race , Og Loc , Crash , Sweet Part 2 , En de Final Missies doen. Dan kom je in de Badlands en daar ga je voor anderen opdrachtgevers Missies doen. Doe gewoon alle Missies die op je Rader staan en daarna de Sweet Part 2 en Final Missies. ;) Als je met de Og Loc Missies bezig bent ben je ongeveer op de helft geloof ik... Veel succes. :cya:

Geplaatst:

Wees blij dat het zoveel missies zijn in dit spel, want des de langer je in een stad bent, dus leer je die ook beter kennen. Ook heb je nog een groot spel voor je waar je nog wel ff mee bezig bent, want onthoud dat de eerste keer meestal de allerleukste tijd is.

Inderdaad. Wat mijn voorganger al zei. Je moet alle Los santos missies doen (Ryder, Big smoke, OG loc ,Sweet, Cesar vialpando, En daarna nog de Badlandmissies, San fierro missies, Desert missies (wat mijn voorgangers vergeten zijn) en dan terug naar LS. Zoveel te doen in het spel dus :*D

Bewerkt: door Pimpie_007
Geplaatst:
Inderdaad. Wat mijn voorganger al zei. Je moet alle Los santos missies doen (Ryder, Big smoke, OG loc ,Sweet, Cesar vialpando, En daarna nog de Badlandmissies, San fierro missies, Desert missies (wat mijn voorgangers vergeten zijn) en dan terug naar LS. Zoveel te doen in het spel dus :*D

Je vergeet LV :puh:

Hoi hoe zit het met De stad Los Santos?Moet je daar alle missies doen?ik ben nu met doe van OG loc bezig
Tot San Fierro moet je alle missies doen voor de verhaallijn. Als je in San Fierro bent zijn de missies van Zero en Wang Cars optioneel, dit zijn zogenaamde zijmissies. Niet nodig voor de verhaallijn maar als je de 100% wilt halen zijn ze wel nodig. succes 8)

Edit: In de Badlands kan je na de missie Tanker Commander van Catalina de Trucker missies doen, deze zijn niet nodig om verder te gaan, wel voor de 100% en het kan een asset worden. Voor meer informatie: kijk eens rond op wiki.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...