yvea0 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Bestaat er een mod die de volgende knoppen heeft: Gas geven knop acceleer knop Zodat je geen snelheid verliest als je gas geeft Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hmm, bedoel je misschien een soort cruise-control? Maar het is toch altijd zo dat je juist snelheid maakt als je gas geeft? Reageren
yvea0 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hmm, bedoel je misschien een soort cruise-control? Maar het is toch altijd zo dat je juist snelheid maakt als je gas geeft? als je gas geeft blijft je snelheid toenemen ik wil dat hij op een bepaalde snelheid altijd blijft Zonder dat de snelheid blijft toenemen Yvea Reageren
Jarno Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Opcode 00AD kan je wel helpen: 00AD: set_car 1@ max_speed 2@ Voor deze opcode is maximum overigens wel 50.0 . Reageren
ruttie Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Met welke gta is dat IK WEET NIET Reageren
pierke Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 De reactie van jarno is overgens wel voor VC Of hij in sa werkt ik test niet alles wat je zegt dus gasten TESTEN maar Reageren
Jarno Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Bump van een paar maanden? Maar opcode werkt iniedergeval voor San Andreas. Reageren
hy luuk Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Bump van een paar maanden? Maar opcode werkt iniedergeval voor San Andreas. maar waar moet je de coden invoren dan ? Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dat kan ik zo ook niet zeggen want ik weet jouw code niet. En je moet net voordat je acceleert bij normaal GTA (die snelheid) dus limiten met de opcode en dan laten verhogen daarna weer met opcode. Reageren
hy luuk Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dat kan ik zo ook niet zeggen want ik weet jouw code niet. En je moet net voordat je acceleert bij normaal GTA (die snelheid) dus limiten met de opcode en dan laten verhogen daarna weer met opcode. uuu oke ik denk dat ik het een beetje snap ik ben namelijk een beginner (en ben pas 11) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.