Jump to content

Bekende Liedjes in GTAIV

Bekende Liedjes in GTAIV  

53 leden hebben gestemd

1. 1. Bekende Liedjes In GTAIV

• Ja
      45
    • Nee
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Van mij mogen ze wel wat bekende liedjes, maar onbekende zijn ook altijd leuk. Als het maar bij de tijd en de omgeving en sfeer past :D.

Geplaatst:

Lijkt me niet echt leuk.

Die liedjes hoor je al vaak genoeg.

Ik vind het leuk als GTA eigen liedjes heeft zodat als je dat liedje ergens anders hoort denkt van, He dat is een liedje van GTA!

Boris H.

Geplaatst:

nee onbekende liedjes, want je zult zien dat net die liedjes voorkomen die ik haat. Verras me maar met wat meer onbekende liedjes

Geplaatst:

''Nee'' en daar zou ik eigenlijk wel een uitroepteken achter willen zetten (!)

Tuurlijk is het best grappig en voor ''even'' vet al die bekende nummers :) Maar op een gegeven moment wordt je daar echt spugzat van, want al die liedjes kan je ook gewoon van internet afhalen of van je ''cd'' collectie, dus ik zou het echt té veel van het goede vinden. Nee het is veel leuker als ze weer een hele nieuwe reeks nummers erin toevoegen, lekker een schone lijn :Y

Global.

Geplaatst:

top40 muziek lijkt mij echt niets, die muziek hoor je al vaak genoeg.

de muziek moet uiteraard wel bij de tijd en omgeving passen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop wel dat er wat bekende nummers in worden gedouwd .. maar dat ligt er wel aan in welke tijd het zal gaan afspelen .. :*D

Geplaatst:

Er zatten altijd al bekende liedjes in GTA. Kijk maar naar GTA III, en Vice City, San Andreas, LCS, VCS.

Allemaal bekende liedjes. :Y Alleen de vraag is... Zijn die liedjes wel bekend bij jou. ;)

Ik ga er van uit dat er ook weer liedjes in de nieuwe GTA zitten die ook bij mij bekend zijn. :Y

Maar er zal vast wel een hele goede soundtrack in zitten. Aangezien die er in alle GTA's al in zat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...