Beany Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb SA nu net. Heb hem helemaal geïnstaleerd. In eht begin deed hij helemaal raar, maar toen heb ik hem op 1024 x 768 gezet, en toen was het beeld in ieder geval beter. Ik hoor jullie telkens zeggen van: "Dan moet je nieuwe drivers instaleren op NVIDIA". Maar wat is dat ooit? En doet hij het dan wel goed? HELP ME ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb SA nu net. Heb hem helemaal geïnstaleerd.In eht begin deed hij helemaal raar, maar toen heb ik hem op 1024 x 768 gezet, en toen was het beeld in ieder geval beter. Ik hoor jullie telkens zeggen van: "Dan moet je nieuwe drivers instaleren op NVIDIA". Maar wat is dat ooit? En doet hij het dan wel goed? HELP ME ! Drivers zijn zeg maar een soort update voor je videokaart. Je kan het vergelijken met een patch voor een computerspel. Op de site van Nvidia kun je drivers downloaden voor je videokaart. Als je wilt weten welke videokaart je hebt moet je het volgende doen: Ga naar 'Start' > 'uitvoeren' > 'dxdiag.' Na de installatie van een driver van de videokaart zal je videokaart beter gaan functioneren, verwacht er niet al teveel van. Reageren
Beany Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Maar kan je even uitleggen waar ik op die site moet klikken? En is het veilig? Want ik, ben hier gewoon niet zo goed in :$ Ik heb SA nu net. Heb hem helemaal geïnstaleerd. In eht begin deed hij helemaal raar, maar toen heb ik hem op 1024 x 768 gezet, en toen was het beeld in ieder geval beter. Ik hoor jullie telkens zeggen van: "Dan moet je nieuwe drivers instaleren op NVIDIA". Maar wat is dat ooit? En doet hij het dan wel goed? HELP ME ! Drivers zijn zeg maar een soort update voor je videokaart. Je kan het vergelijken met een patch voor een computerspel. Op de site van Nvidia kun je drivers downloaden voor je videokaart. Als je wilt weten welke videokaart je hebt moet je het volgende doen: Ga naar 'Start' > 'uitvoeren' > 'dxdiag.' Na de installatie van een driver van de videokaart zal je videokaart beter gaan functioneren, verwacht er niet al teveel van. Maar kan je even uitleggen waar ik op die site moet klikken? En is het veilig? Want ik, ben hier gewoon niet zo goed in Reageren
Gtwien Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Even uitleggen hoe je een driver installeert: Je gaat naar de link die Matthijs heeft opgegeven, dan kom je op de startpagina van Nvidia, rechtsboven zie je download drivers staan: Als je daarop klikt kom je in dit venster: Selecteer dan (zoals op de screen) Graphics driver en kies je grafische kaart en je besturingssysteem. Klik dan op GO. Op deze pagina klik je op » Primary Download Site «. Onder de license klik je op accept. En dan start normaalgezien de download automatisch. Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief, maar dat is niet nodig. Eénmaal je het bestand gedownload hebt, ga je naar de map waar het opgeslagen is en open je het bestand, dan start normaalgezien de installatie, volg de stappen van de setup om de driver te installeren. Hier kan ik geen uitleg over geven omdat ik zelf een ATI kaart heb en het zou nogal stom zijn om een Nvidia driver te installeren . Uiteraard is dit helemaal veilig. Veel succes en mocht je nog vragen hebben, post ze hier dan. @ Edit: Ik zie nu pas dat je al een ander topic over die driver hebt geopend, in het vervolg zou ik ze samenvoegen, dat is wat overzichtelijker. Bewerkt: 14 januari 2007 door Gtwien Reageren
Beany Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Even uitleggen hoe je een driver installeert:Je gaat naar de link die Matthijs heeft opgegeven, dan kom je op de startpagina van Nvidia, rechtsboven zie je download drivers staan: Als je daarop klikt kom je in dit venster: Selecteer dan (zoals op de screen) Graphics driver en kies je grafische kaart en je besturingssysteem. Klik dan op GO. Op deze pagina klik je op » Primary Download Site «. Onder de license klik je op accept. En dan start normaalgezien de download automatisch. Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief, maar dat is niet nodig. Eénmaal je het bestand gedownload hebt, ga je naar de map waar het opgeslagen is en open je het bestand, dan start normaalgezien de installatie, volg de stappen van de setup om de driver te installeren. Hier kan ik geen uitleg over geven omdat ik zelf een ATI kaart heb en het zou nogal stom zijn om een Nvidia driver te installeren . Uiteraard is dit helemaal veilig. Veel succes en mocht je nog vragen hebben, post ze hier dan. @ Edit: Ik zie nu pas dat je al een ander topic over die driver hebt geopend, in het vervolg zou ik ze samenvoegen, dat is wat overzichtelijker. Maar, ik heb nu de goede drivers erop gezet. Alleen hij stottert en reageert nogsteeds langzaam. (Het gaat al wel iets beter) Is er niet iets anders wat het zou kunnen zijn? Help me Aub. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Even uitleggen hoe je een driver installeert: Je gaat naar de link die Matthijs heeft opgegeven, dan kom je op de startpagina van Nvidia, rechtsboven zie je download drivers staan: Als je daarop klikt kom je in dit venster: Selecteer dan (zoals op de screen) Graphics driver en kies je grafische kaart en je besturingssysteem. Klik dan op GO. Op deze pagina klik je op » Primary Download Site «. Onder de license klik je op accept. En dan start normaalgezien de download automatisch. Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief, maar dat is niet nodig. Eénmaal je het bestand gedownload hebt, ga je naar de map waar het opgeslagen is en open je het bestand, dan start normaalgezien de installatie, volg de stappen van de setup om de driver te installeren. Hier kan ik geen uitleg over geven omdat ik zelf een ATI kaart heb en het zou nogal stom zijn om een Nvidia driver te installeren . Uiteraard is dit helemaal veilig. Veel succes en mocht je nog vragen hebben, post ze hier dan. @ Edit: Ik zie nu pas dat je al een ander topic over die driver hebt geopend, in het vervolg zou ik ze samenvoegen, dat is wat overzichtelijker. Maar, ik heb nu de goede drivers erop gezet. Alleen hij stottert en reageert nogsteeds langzaam. (Het gaat al wel iets beter) Is er niet iets anders wat het zou kunnen zijn? Help me Aub. Misschien is het wel wat anders. Daarom gaan we even kijken naar jou PC specificaties. Het zou handig zijn als je die hier even neerzet. Je kan er heel makkelijk komen. Je gaat naar Start > uitvoeren > en je typt in 'dxdiag.' Dan maak je een screenshot van de tabladen: systeem, en beeldscherm. Hier zijn de minimale eisen om GTA San Andreas te kunnen spelen, dan kunnen we ze vergelijken. Reageren
Beany Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Even uitleggen hoe je een driver installeert: Je gaat naar de link die Matthijs heeft opgegeven, dan kom je op de startpagina van Nvidia, rechtsboven zie je download drivers staan: Als je daarop klikt kom je in dit venster: Selecteer dan (zoals op de screen) Graphics driver en kies je grafische kaart en je besturingssysteem. Klik dan op GO. Op deze pagina klik je op » Primary Download Site «. Onder de license klik je op accept. En dan start normaalgezien de download automatisch. Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief, maar dat is niet nodig. Eénmaal je het bestand gedownload hebt, ga je naar de map waar het opgeslagen is en open je het bestand, dan start normaalgezien de installatie, volg de stappen van de setup om de driver te installeren. Hier kan ik geen uitleg over geven omdat ik zelf een ATI kaart heb en het zou nogal stom zijn om een Nvidia driver te installeren . Uiteraard is dit helemaal veilig. Veel succes en mocht je nog vragen hebben, post ze hier dan. @ Edit: Ik zie nu pas dat je al een ander topic over die driver hebt geopend, in het vervolg zou ik ze samenvoegen, dat is wat overzichtelijker. Maar, ik heb nu de goede drivers erop gezet. Alleen hij stottert en reageert nogsteeds langzaam. (Het gaat al wel iets beter) Is er niet iets anders wat het zou kunnen zijn? Help me Aub. Misschien is het wel wat anders. Daarom gaan we even kijken naar jou PC specificaties. Het zou handig zijn als je die hier even neerzet. Je kan er heel makkelijk komen. Je gaat naar Start > uitvoeren > en je typt in 'dxdiag.' Dan maak je een screenshot van de tabladen: systeem, en beeldscherm. Hier zijn de minimale eisen om GTA San Andreas te kunnen spelen, dan kunnen we ze vergelijken. Ik ben echt heel dom! Hoe zet je een afbeelding in een bericht! Sorry hoor! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ben echt heel dom!Hoe zet je een afbeelding in een bericht! Sorry hoor! Et voila, probeer trouwens niet zo'n grote quote ladder te maken. Reageren
Beany Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ben echt heel dom! Hoe zet je een afbeelding in een bericht! Sorry hoor! Et voila, probeer trouwens niet zo'n grote quote ladder te maken. Als ik op reply druk krijg ik dat scherm waar ik nu ook in schrijf. Hoe kan ik hier dan een afbeelding bij doen? In dat help ding staat direct naast bijlagen, maarik zie hier nergens bijlagen staan? Als ik op dat boompje druk moet ik een URL invoeren HELP ME!! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ben echt heel dom! Hoe zet je een afbeelding in een bericht! Sorry hoor! Et voila, probeer trouwens niet zo'n grote quote ladder te maken. Als ik op reply druk krijg ik dat scherm waar ik nu ook in schrijf. Hoe kan ik hier dan een afbeelding bij doen? In dat help ding staat direct naast bijlagen, maarik zie hier nergens bijlagen staan? Als ik op dat boompje druk moet ik een URL invoeren HELP ME!! Je kan het beste even via de bijlagen doen. Zie je nu het knopje 'Reactie toevoegen' staan? Dan daar een stukje boven moet je als het goed is 'Bijlagen' zien staan. Daarnaast zie je 'Bladeren.' Klik op 'Bladeren' en zoek nu je gemaakte screenshot. Dubbelklik op je screenshot als je hem gevonden hebt. Klik dan op 'Deze bijlage toevoegen' en vervolgens op 'In bericht toevoegen.' Klaar. Reageren
Beany Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ben echt heel dom! Hoe zet je een afbeelding in een bericht! Sorry hoor! Et voila, probeer trouwens niet zo'n grote quote ladder te maken. Als ik op reply druk krijg ik dat scherm waar ik nu ook in schrijf. Hoe kan ik hier dan een afbeelding bij doen? In dat help ding staat direct naast bijlagen, maarik zie hier nergens bijlagen staan? Als ik op dat boompje druk moet ik een URL invoeren HELP ME!! Je kan het beste even via de bijlagen doen. Zie je nu het knopje 'Reactie toevoegen' staan? Dan daar een stukje boven moet je als het goed is 'Bijlagen' zien staan. Daarnaast zie je 'Bladeren.' Klik op 'Bladeren' en zoek nu je gemaakte screenshot. Dubbelklik op je screenshot als je hem gevonden hebt. Klik dan op 'Deze bijlage toevoegen' en vervolgens op 'In bericht toevoegen.' Klaar. Ik zie hieronder Reactie toevoegen staan. Daarboven staat Bericticoon met een heleboel icoontjes Daarboven staat Berichtopties. Daarboven staat eht venster waar ik nu in typ! Negrens bijlagen Reageren
Gtwien Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) En dan ook nog aanvullend op wat Matthijs schreef: Als ik op reply druk krijg ik dat scherm waar ik nu ook in schrijf. Als je die quotes er niet bij wilt, dan moet je niet op reply klikken onder een bericht maar op ADD REPLY helemaal onderaan de pagina. (Dit gaat natuurlijk niet als het topic gesloten is, dan zie je waar normaal ADD REPLY saat CLOSED staan). Nog even een screen ter verduidelijking: En hieronder ook nog hoe je afbeeldingen in je bericht kunt zetten met behulp van imageshack: - Ga naar de site van imageshack: imageshack.us - Dan kom je in dit venster terecht: - Zorg ervoor dat file en niet url geselecteerd is. - Klik op bladeren, ga naar de map waar de afbeelding die je wilt uploaden zich bevindt, selecteer het bestand en klik op OK. - Als je wilt dat er geen balkje onder je afbeelding staat met de grootte ervan vink dan ook even "remove size/resolution bar from thumbnail?" aan. - Klik dan op Host it! - Op de volgende pagina zie je allerlei links staan, het is deze die je nodig hebt: - het is dus de onderste of de "direct link to image" - selecteer deze link en kopieer hem (Ctrl+c) - Ga naar je bericht en klik op het boompje, doe de http:// weg en druk op Ctrl+V om de link in het kadertje te plakken, dan krijg je dit: "link"[/ img] Als je dan je bericht plaatst kun je de afbeelding zien. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Bewerkt: 14 januari 2007 door Gtwien Reageren
Beany Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Oke dit is dus die screen die ik moest maken van DXdiag: En dit die andere: Oke dit is dus die screen die ik moest maken van DXdiag:En dit die andere: Nou doet ie het alsnog niet ! Kunnen jullie niet even je email adres geven? Dan kan ik die screen over de mail sturen. Scheelt een hoop gedoe! >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Daarnaast is het posten van emailadressen niet toegestaan op het forum. Als je graag iemands e-mailadres wilt hebben, kan je natuurlijk wel even een PM sturen .<<< Reageren
Beany Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Aangezien het toevoegen van een plaatje in een bericht niet lukt, kan ik het natuurlijk ook gewoon typen. Ik zal de info van DXdiag hier even neerzetten. Van Systeem en beeldscherm. Tabblad systeem : Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Hoem Edition (5.1, Bould 2600) BIOS: Default System BIOS Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) Geheugen: 480MB RAM Wisselbestand: 219MB Gebruikt, 902MB beschikbaar DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Tabblad Beeldscherm : Apparaat: Naam: VIA/S3G UniChrome Pro IGP Fabrikant: VIA/S3G Chiptype: VIA/S3G UniChrome Pro IGP DAC-type: Internal Totaal geheugen 32.0 MB Huidige 1280 x 1024 (32 bit) (60 Hz) Beeldscherm: Plug en Play-monitor Stuurprogramma's Stuurprogramma: vtdisp.dll Versie: 6.14.0010.0243 Ondertekend: Ja Mini-VDD: vtmini.sys VDD: n.v.t. DDI-versie: 9 (of hoger) Ik hoop dat jullie nu kunnen zien wat mijn probleem is! Bewerkt: 14 januari 2007 door Beany Reageren
Gtwien Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Aangezien het toevoegen van een plaatje in een bericht niet lukt, kan ik het natuurlijk ook gewoon typen.Ik zal de info van DXdiag hier even neerzetten. Van Systeem en beeldscherm. Tabblad systeem : Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Hoem Edition (5.1, Bould 2600) BIOS: Default System BIOS Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) Geheugen: 480MB RAM Wisselbestand: 219MB Gebruikt, 902MB beschikbaar DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Tabblad Beeldscherm : Apparaat: Naam: VIA/S3G UniChrome Pro IGP Fabrikant: VIA/S3G Chiptype: VIA/S3G UniChrome Pro IGP DAC-type: Internal Totaal geheugen 32.0 MB Huidige 1280 x 1024 (32 bit) (60 Hz) Beeldscherm: Plug en Play-monitor Stuurprogramma's Stuurprogramma: vtdisp.dll Versie: 6.14.0010.0243 Ondertekend: Ja Mini-VDD: vtmini.sys VDD: n.v.t. DDI-versie: 9 (of hoger) Ik hoop dat jullie nu kunnen zien wat mijn probleem is! Ik zie het probleem al: je hebt een grafische kaart van slechts 32.0 Mb terwijl 64 Mb vereist is, de enige oplossing hiervoor is een nieuwe grafische kaart kopen, vrees ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.