melvin3D Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 er stond bij wikigta dat je door een bug in een boening kon welke en hoe kom je er in? alvast bedankt >>> Door SummerBase: Topic titel aangepast. Niet mee eens? Stuur me een Persoonlijk Bericht . <<< Reageren
maarte41 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dit topic gaat over het vliegen in het passagiersvliegruig. Het zijn die grote vliegruigen die op de luchthaven opstijgen en landen. Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 er stond bij wikigta dat je door een bug in een boening konwelke en hoe kom je er in? alvast bedankt Dit is heel simpel, indien je het op de juiste manier aanpakt. Allereerst vertrek je natuurlijk naar het vliegveld, ik raad je aan een Ambulance mee te nemen want daarmee is dit truukje makkelijk te doen. Nu wacht je tot er een vliegtuig aan komt bij de landings baan en volgt zijn route. Op een gegeven moment draait het vliegtuig om om weer op te stijgen, jij gaat ook naar de andere baan en aan de buiten kan (De rechtse kant dus) parkeer je iets verderop aan de zijkant je Ambulance. Nu ga je bovenop je Ambulance staan en wacht tot er opnieuw een vliegtuig aankomt. Om het moment dat hij omgedraaid is spring je op de linkervleugel (Voor jou dan rechts) en vervolgens druk je snel en constand op het driehoekje terwijl je met de Analoge Stick tegenstuurt zodat Vic niet van het vliegtuig afloopt. Ikzelf heb een tijdje terug met mijn Webcam een filmpje van dit alles gemaakt wat het allemaal een stuk duiddelijker moet maken, je bekijkt het filmpje op Youtube. Heel veel succes erbij! Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Voor het geval dat het je niet lukt: je moet op de linker vleugel staan (van de achterkant gezien) en pas op het driehoekje drukken als het vliegtuig met de voorkant al omhoog gaat. als je het daarvoor al doet, val je er vanaf. Je kan er trouwens ook niet echt zelf mee vliegen; het vliegtuig volgt gewoon een bepaalde route door Vice City. Bewerkt: 13 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
melvin3D Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 okee bedankt voor de info + tips Reageren
aznstryker Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 er stond bij wikigta dat je door een bug in een boening kon welke en hoe kom je er in? alvast bedankt Dit is heel simpel, indien je het op de juiste manier aanpakt. Allereerst vertrek je natuurlijk naar het vliegveld, ik raad je aan een Ambulance mee te nemen want daarmee is dit truukje makkelijk te doen. Nu wacht je tot er een vliegtuig aan komt bij de landings baan en volgt zijn route. Op een gegeven moment draait het vliegtuig om om weer op te stijgen, jij gaat ook naar de andere baan en aan de buiten kan (De rechtse kant dus) parkeer je iets verderop aan de zijkant je Ambulance. Nu ga je bovenop je Ambulance staan en wacht tot er opnieuw een vliegtuig aankomt. Om het moment dat hij omgedraaid is spring je op de linkervleugel (Voor jou dan rechts) en vervolgens druk je snel en constand op het driehoekje terwijl je met de Analoge Stick tegenstuurt zodat Vic niet van het vliegtuig afloopt. Ikzelf heb een tijdje terug met mijn Webcam een filmpje van dit alles gemaakt wat het allemaal een stuk duiddelijker moet maken, je bekijkt het filmpje op Youtube. Heel veel succes erbij! lukt niet egt ik val maastal weer op de grond en dan gaat er heel veel leve van af Reageren
rubensanti Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 er stond bij wikigta dat je door een bug in een boening kon welke en hoe kom je er in? alvast bedankt Dit is heel simpel, indien je het op de juiste manier aanpakt. Allereerst vertrek je natuurlijk naar het vliegveld, ik raad je aan een Ambulance mee te nemen want daarmee is dit truukje makkelijk te doen. Nu wacht je tot er een vliegtuig aan komt bij de landings baan en volgt zijn route. Op een gegeven moment draait het vliegtuig om om weer op te stijgen, jij gaat ook naar de andere baan en aan de buiten kan (De rechtse kant dus) parkeer je iets verderop aan de zijkant je Ambulance. Nu ga je bovenop je Ambulance staan en wacht tot er opnieuw een vliegtuig aankomt. Om het moment dat hij omgedraaid is spring je op de linkervleugel (Voor jou dan rechts) en vervolgens druk je snel en constand op het driehoekje terwijl je met de Analoge Stick tegenstuurt zodat Vic niet van het vliegtuig afloopt. Ikzelf heb een tijdje terug met mijn Webcam een filmpje van dit alles gemaakt wat het allemaal een stuk duiddelijker moet maken, je bekijkt het filmpje op Youtube. Heel veel succes erbij! lukt niet egt ik val maastal weer op de grond en dan gaat er heel veel leve van af ik had dat eerst ook alleen na heel veel keer proberen is t eindelijk gelukt enne weet iemand mischien dat als je veel sterre hebt of ze dan met heli's achter het vliegtuig aankomen en erop schiete Reageren
M4X Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ik had dat eerst ook alleen na heel veel keer proberen is t eindelijk gelukt enne weet iemand mischien dat als je veel sterre hebt of ze dan met heli's achter het vliegtuig aankomen en erop schiete Dit is een goede vraag. Als je wanted level 2 sterren of lager is dan heb je geen last van de politie, maar met 3 sterren of hoger wel. Vanaf een 3 sterren wanted level zit de politie ook in de lucht achter je aan, maar of ze schieten is maar de vraag. Als je in een helikopter zit wordt er wel op je geschoten, maar er zitten immers ook burgers in het vliegtuig. En een groot vliegtuig uit de lucht halen is onmogelijk voor zover ik weet, en een helikopter schiet je gemakkelijk kapot. Omdat het een bug is denk ik dat er wel geschoten wordt, maar of het ook echt iets uithaalt zou ik niet weten. Reageren
Twankala Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ik had dat eerst ook alleen na heel veel keer proberen is t eindelijk gelukt enne weet iemand mischien dat als je veel sterre hebt of ze dan met heli's achter het vliegtuig aankomen en erop schiete Dit is een goede vraag. Als je wanted level 2 sterren of lager is dan heb je geen last van de politie, maar met 3 sterren of hoger wel. Vanaf een 3 sterren wanted level zit de politie ook in de lucht achter je aan, maar of ze schieten is maar de vraag. Als je in een helikopter zit wordt er wel op je geschoten, maar er zitten immers ook burgers in het vliegtuig. En een groot vliegtuig uit de lucht halen is onmogelijk voor zover ik weet, en een helikopter schiet je gemakkelijk kapot. Omdat het een bug is denk ik dat er wel geschoten wordt, maar of het ook echt iets uithaalt zou ik niet weten. omdat het een bug is zou ik denken dat er inderdaad op je geschoten word, zoals je zei. maar ik denk niet dat er niks met het vliegtuig zou gebeuren. want het is toch gewoon hard. aan de andere kant zou er niks mee moeten gebeuren, want als je op een vliegtuig op de grond schiet, gebeurt er ook niks mee. dus het enige is om er achter te komen is om het uit te proberen. Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Simpel antwoord: nee, je kan zoveel wanted level-sterren hebben als je wilt, maar wanneer je eenmaal hoog (en droog) in het vliegtuig in de lucht zit, komen de VCPD Mavericks (politiehelikopters) echt niet meer achter je aan. Het vliegtuig gaat simpelweg te snel. Wel schieten VCPD Mavericks op het vliegtuig wanneer het over de landigsbaan op Escobar International Airport rondcirkelt, hier is het vliegtuig goed bereikbaar en kan je het zelfs sprintend bijhouden. Bovendien kan zo'n vliegtuig niet uit de lucht geschoten worden, het is namelijk een object, die geprogrammeerd is een bepaalde route af te leggen. Zo'n vliegtuig is dus eigenlijk niets anders dan bijvoorbeeld een gebouw; je kan oneindig veel op een gebouw schieten, maar kapot gaat 'ie er toch niet van. Bewerkt: 23 januari 2007 door Pietje II Reageren
king-dragon! Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 bestuur jij het vliegtuig zelf of vliegt hij zijn eigen route? Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 bestuur jij het vliegtuig zelf of vliegt hij zijn eigen route? Hier is een heel simpel antwoord op en indien je even had rondgekeken op het Forum en mogelijk zelfs in dit topic had je het antwoord al geweten. Het is niet mogelijk om het vliegtuig zelf te besturen, deze vliegt namelijk een voor geprogrammeerde route en je kunt dus ook niks meer doen als meevliegen. Zelf vliegen met een Boeing zit er dus hoe jammer het ook mag zijn niet in. Nog heel veel plezier met het gebruik maken van deze Bug. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.