jurr.p Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hoe jeem je een screen zonder de foto camera op de computer dat wil ik graag weten en hoe kan je die screens dan zien ??? jurr.p Reageren
kevin software Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 druk op PRINTSCREEN op je toetsen board druk op WINDOWS toets ga naar PAINT druk op CTRL+V en je hebt het Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hey 'jurr.p', op de computer kun je heel gemakkelijk een screen nemen. Dit kan zoals je zelf al aangeeft met de Camera die het spel zelf rijk is, maar dat kan ook met een extern programma. Er zijn veel programma´s zoals dat en om even snel een voorbeeld te geven. Een voorbeeld: 'Fraps'. Dit is een veelzijdig programma waar je niet alleen screens mee kunt maken, maar je kunt er ook mee filmen. Dit programma download je gratis op 'Fraps.com'. In het programma kun je een speciale toets instellen waarmee je afbeeldingen kunt maken. Deze komen dan in de map Fraps die je op het lokaal station kunt vinden die je weer in Deze computer kunt vinden. Echter kun je natuurlijk ook video's maken en deze komen ook in die map. Ik hoop dat het je met deze uitleg werkt en als dat niet werkt dan wil ik het nog wel verduidelijken met een aantal screens of andere hulpmiddelen. Mocht er naast dit nog iets heel anders wezen dan kun je dat natuurlijk ook gerust zeggen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Het kan ook met het programma Fraps. Dat kan je HierDownloaden. Het is Versie 2.8.2 de nieuwste die gratis te Downloaden is. Je kan met deze Versie 30 Seconden filmpjes opnemen en Screens maken. Als je langer filmpjes wil op nemen moet je hem kopen. Maar dat zou ik niet doen aangezien jij hem toch voor de Screens wilt gebruiken. Bewerkt: 13 januari 2007 door DenkaanHenk Reageren
jurr.p Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het kan ook met het programma Fraps. Dat kan je HierDownloaden. Het is Versie 2.8.2 de nieuwste die gratis te Downloaden is. Je kan met deze Versie 30 Seconden filmpjes opnemen en Screens maken. Als je langer filmpjes wil op nemen moet je hem kopen. Maar dat zou ik niet doen aabgezien jij hem toch voor de Screens wilt gebruiken. hep ik daar versie 1 if 2 voor nodig ? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dat maakt niet uit het kan op allebei de Versies. Dus wees gerust. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het kan ook met het programma Fraps. Dat kan je HierDownloaden. Het is Versie 2.8.2 de nieuwste die gratis te Downloaden is. Je kan met deze Versie 30 Seconden filmpjes opnemen en Screens maken. Als je langer filmpjes wil op nemen moet je hem kopen. Maar dat zou ik niet doen aabgezien jij hem toch voor de Screens wilt gebruiken. hep ik daar versie 1 if 2 voor nodig ? GTA en Fraps staan helemaal los van elkaar, Fraps kan je voor elk ander spel gebruiken. Fraps is ook geen mod, dus die kan je gewoon tussendoor gebruiken, ongeacht welke versie. Reageren
jurr.p Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het kan ook met het programma Fraps. Dat kan je HierDownloaden. Het is Versie 2.8.2 de nieuwste die gratis te Downloaden is. Je kan met deze Versie 30 Seconden filmpjes opnemen en Screens maken. Als je langer filmpjes wil op nemen moet je hem kopen. Maar dat zou ik niet doen aabgezien jij hem toch voor de Screens wilt gebruiken. hep ik daar versie 1 if 2 voor nodig ? GTA en Fraps staan helemaal los van elkaar, Fraps kan je voor elk ander spel gebruiken. Fraps is ook geen mod, dus die kan je gewoon tussendoor gebruiken, ongeacht welke versie. ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.