Jump to content

Vastlopen SA

Recommended Posts

Geplaatst:

He SA Gamers ,ik heb een probleempje,

na verloop van tijd loopt mijn spel vast en geeft een error aan tijdens het lezen. :blink:

zijn er meer mensen met dit probleem,

ook heb ik 3 ronde krassen lijken het op de cd zitten, misschien dat me lens kapot is en de spel beschadigt heeft????? :unsure:

wie kent of herkent dit

Ted

Geplaatst:

misschien niet aan de lezer.. want die van mij werkt hartstikke goed, maar toen ik had gesaved stond er gelijk: Loading Disc Error en De GTA SA DVDROM ging uit, en daar stond instert GTA SA. Toen deed ik het weer, toen kwam het niet meer... DUs ik Save de maar nog een keer ;)

Geplaatst:

San andreas DVD is heel gevoellig voor krassjes, probeer er niet teveel in te maken of je hebt het aan je been ;)

Geplaatst:

luitjes bedankt voor de info, maar tis me laserkop van me ps2, ik stopte een ander spel erin en helaas het zelfde :unsure: (daar gaar 130 euro)

dan wordt het toch maar een nieuwe kleine ps2 kopen :D

moderator, deze thread kan dicht hoor

Ted

Geplaatst:

Ja soms als ik SA speel loopt het spel bij mij ook vast maar ik krijg niet zo'n message. ik restart me playstation gewoon

Geplaatst:

ja mijn vriedn heeft ook kapotte kop hij heeft nu een kleine ps2.

ik heb mijne laten repareren.

maar inderdaad laat NOOIT als je stopt met spelen de san andreas cd in de ps2 zitten. en doe hem in het hoesje en leg die veilig weg.

vergeet niet: gta is helig :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...