kevin software Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) :Yd hallo ik ga een filmpje maken met lego (als je het kent) ikke heb een vraagje wie wil mji helpen??? als ieman mij wil helpen stuur mij dan een post bericht die gene die mee doen moeten EGTE lego hebben en een camera om te filmen hier onder staan de personen die mee mogen doen vragen pm naar me er kan nu meer personen mee doen 1 martyceha 2 $NeoSyp$ 3 Big Boss 4 white gold Het script 1 wie kan het volgende filmpje maken de persoon die dit deel van het filmpje maakt is : --als je dit wil doen stuur een pm naar me-- stap 1 een jet (van lego) stijgt op stap 2 er komen 2 hydras op de jet af stap 3 de jet word geraakt door een raket en stort neer MET EEN GROOTE EXPLOSIE op een boot met olie de boot explodeert LET OP: de achtergrond van het filmpje moet een moooie blauwe lucht zijn in het donkermet sterren in de hemel. 2 wie kan het volgende filmpje maaken de persoon die dit deel van het filmpje maakt is : --BIG BOSS-- Stap 1: Een dief steelt een auto. Stap 2: Er komen politie ventjes met pistolen op af. Stap 3: Ze schieten op de auto, maar die is buiten hun bereik. Stap 4: De dief stopt met de auto. Stap 5: De dief breekt een kluis met geld/goud open. Stap 6: De dief ontsnap met de auto naar zijn schuilplaats. 3 wie kan het volgende filmpje maken de persoon die dit deel van het filmpje maakt is : --MartyCeha-- stap1:de politie poppetjes zoeken de dief stap2:de politie weet waar de dief zit stap3:de polites schieten op de dief stap4:de dief raakt gewond tap5:de dief sschiet op de politie met raketten werper stap6:de polities zijn dood Bewerkt: 20 januari 2007 door kevin software Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hallo ik ga een filmpje maken met lego (als je het kent) ikke heb een vraagje wie wil mji helpen??? als ieman mij wil helpen stuur mij dan een post bericht Lol, ga je een mod maken waardoor heel GTA op Lego is gebaseerd of ga je het in het echt nabouwen met Lego steentjes ? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik maak zelf ook wel eens lego-filmpjes Ja ik wil je wel helpen hoor Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Miscchien wil je een leuk voorbeeld zien, hier staat een filmpje over GTA met Lego. Hier spelen ze GTA VC na, het is een soort intro. Veel plezier met kijken en met filmen! Reageren
kevin software Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 die genen die mij willen helpen zijn 1 2 3 4 5 PS: heb je legosteentjes kan je mee doen ik doe het met egte lego Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Mwa, ik doe ook wel mee Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik meld me ook aan! Als kind had ik een hele kamer vol met Lego, en speciale software om alle frames tot een filmpje te maken. Leuk idee, ik wou dat altijd al eens doen, ik wist alleen niet hoe eraan beginnen. Zet in dit topic wat ik moet doen of stuur een PM. Reageren
kevin software Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 gefeliciteert big boss jij mag mee doen met de film. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Het zal wel niet eenvoudig zijn om Lego te laten vliegen, maar er ís een manier, namelijk deze: Benodigdheden: Een plastic wand Dubbelzijdig plakband Lego Camera Werkwijze: Stel de wand op met de camera ervoor, zodat die door de wand kijkt en het lijkt alsof die er helemaal niet staat. Neem nu het dubbelzijdig plakband en plak de Lego er tegen. Neem een foto. Verschuif de Lego een heel klein stukje, neem nog een foto. Zo ga je door totdat je genoeg foto's hebt voor een clip. Reken op 12 à 15 foto's per seconde. (!) Gebruik een programma om alle foto's tot een vloeiend filmpje te maken. Ik gebruik Lego Studios. Als de clip af is, sla je hem op als wmv of avi om in Windows Movie Maker te bewerken. Reageren
kevin software Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 he ik heb lego studios ook maar draait niet op xp met mijn lego camera Reageren
White Gold Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik zou hartstikke graag meewillen werken maar hoe maak je er een heel filmpje van? Reageren
kevin software Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik zou hartstikke graag meewillen werken maar hoe maak je er een heel filmpje van? gewoon ik krijg alle bestanden en maak er een film mee Reageren
Dexist Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 lijkt mij ook wel grappig, ik kijk al uit naar het eind resultaat KUTGWkeep up to good work[/font] Reageren
White Gold Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik zou hartstikke graag meewillen werken maar hoe maak je er een heel filmpje van? gewoon ik krijg alle bestanden en maak er een film mee Maar hoe maak je de film.. ik kan een hele treinset opbouwen maar hoe film ik hett? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Werkwijze:Stel de wand op met de camera ervoor, zodat die door de wand kijkt en het lijkt alsof die er helemaal niet staat. Neem nu het dubbelzijdig plakband en plak de Lego er tegen. Neem een foto. Verschuif de Lego een heel klein stukje, neem nog een foto. Zo ga je door totdat je genoeg foto's hebt voor een clip. Reken op 12 à 15 foto's per seconde. (!) Gebruik een programma om alle foto's tot een vloeiend filmpje te maken. Ik gebruik Lego Studios. Als de clip af is, sla je hem op als wmv of avi om in Windows Movie Maker te bewerken. Kijk eens aan ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.