White Gold Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dank je, niet goed gekeken... . Sorry, ik kijk wel of ik hier aan kan meewerken . Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) He, ik heb Lego Studios ook, maar draait niet op XP met mijn Lego Camera Mail naar Lego, zet er in dat je graag Lego Studios voor Windows XP hebt, want dat de versie van Windows 98 niet op XP werkt. Normalitair krijg je dan na 2 à 3 weken een XP-versie in de bus, geheel gratis. (Alleen het CD 'tje natuurlijk, anders kan iedereen zomaar gratis iets bestellen.) Zo heb ik het ook gedaan. Bewerkt: 18 januari 2007 door Big Boss Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 He, ik heb Lego Studios ook, maar draait niet op XP met mijn Lego Camera Mail naar Lego, zet er in dat je graag Lego Studios voor Windows XP hebt, want dat de versie van Windows 98 niet op XP werkt. Normalitair krijg je dan na 2 à 3 weken een XP-versie in de bus, geheel gratis. (Alleen het CD 'tje natuurlijk, anders kan iedereen zomaar gratis iets bestellen.) Zo heb ik het ook gedaan. Vergeet niet om dat mailtje in het Engels te doen, anders begrijpen ze het niet Leuk idee, een GTA film met lego, ook al is het al een keer gemaakt. Succes iedereen die mee doet Reageren
kevin software Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 is er iemand die een van de scripten wl maken? Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 stap 1 een dief jat een hydrastap 2 er kommen leger poppetje met raketwerpers op af stap 3 ze schieten op de hydra maar dat mislukt stap 4 de dief land met de hydra stap 5 de dief breekt een geld kluis open stap 6 de dief ontsnap met de hydra naar zijn schuil plaats Deze wil ik wel doen, met een paar aanpassingen weliswaar, ik had al gezegd dat het heel moeilijk is om objecten - laat staan hele vliegtuigen - te laten vliegen. Dat wordt dus: Stap 1: Een dief steelt een auto. Stap 2: Er komen politie ventjes met pistolen op af. Stap 3: Ze schieten op de auto, maar die is buiten hun bereik. Stap 4: De dief stopt met de auto. Stap 5: De dief breekt een kluis met geld/goud open. Stap 6: De dief ontsnap met de auto naar zijn schuilplaats. Als het goed is als ik het zo doe, zal ik zien wat ik in het week-end kan doen. Reageren
kevin software Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 stap 1 een dief jat een hydrastap 2 er kommen leger poppetje met raketwerpers op af stap 3 ze schieten op de hydra maar dat mislukt stap 4 de dief land met de hydra stap 5 de dief breekt een geld kluis open stap 6 de dief ontsnap met de hydra naar zijn schuil plaats Deze wil ik wel doen, met een paar aanpassingen weliswaar, ik had al gezegd dat het heel moeilijk is om objecten - laat staan hele vliegtuigen - te laten vliegen. Dat wordt dus: Stap 1: Een dief steelt een auto. Stap 2: Er komen politie ventjes met pistolen op af. Stap 3: Ze schieten op de auto, maar die is buiten hun bereik. Stap 4: De dief stopt met de auto. Stap 5: De dief breekt een kluis met geld/goud open. Stap 6: De dief ontsnap met de auto naar zijn schuilplaats. Als het goed is als ik het zo doe, zal ik zien wat ik in het week-end kan doen. he big bos dat is goed ik vind het eigenlijk beter dan ik eerst had dus doe dat maar us big boss doet dan dat ene Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Leuk idee Ik wens iedereen die aan het filmpje meewerkt sucses. Als ie uit is, ga ik hem zeker kijken. Reageren
kevin software Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 er is weer een nieuw script om te maken Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) misschien een leuk script stap1: een inbreker, rijd in een donker busje langs een huisje stap2: wanneer het 0.00uur is gaat hij naar binnen(optioneel: met bivakmuts) stap3; hij komt naar buiten met de buit(bv: tv, een kastje etc) stap4: hij laad de buit in het busje stap5: in de verte hoort hij politie sirene stap6: hij rijd heel snel weg stap7: als hij de bocht om rijd staat daar de politie om het tegen te houden. stap8: hij schiet alle polities neer en gaat er vandoor stap9: hij wordt overreden door een roekelose bestuurden die om de bocht kwam. stap10: THE END enne ik kan hem zelf niet maken: ik heb geen lego Bewerkt: 21 januari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Even iets waar julie wat aan hebben: om windows 98 programma's op xp te laten werken, klik je er rechts op, dan op eigenschappen, dan op compatibiliteit, en dan kies je uitvoeren als windows 98 (ofzo) dan doet hij het. Reageren
Sseb Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Grappig idee >>> Door Bling: Meer inhoud in je post is niet verboden hoor. <<< Reageren
kevin software Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 jullie mogen ook zelf een script bedenken hoor Reageren
Beany Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Lol. Ik lach me kapot Ik wil dat filmpje wel eens zien als hij klaar is! Zet je hem dan ergens op dit forum? Ik wens jullie Suc6! Reageren
kevin software Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Lol. Ik lach me kapot Ik wil dat filmpje wel eens zien als hij klaar is! Zet je hem dan ergens op dit forum? Ik wens jullie Suc6! ja hoor ik zet het wel neer in dit orum als het klaar is., Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.