paul007 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hallo Allemaal, Ik vroeg me af hoe het lettertypen heet wat tijdens bijvoorbeeld missies wordt gebruikt als ondertiteling. Ik ben bezig met een filmpje en zou dit lettertypen heel graag willen gebruiken. Oftewel: Weten jullie waar ik dat lettertypen kan downloaden? :$ Alvast bedankt. Greetzzz Reageren
kevin software Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 volgens mij was er al een topic over dat letter type ik zal wel ff voor je kijken ok Reageren
paul007 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 volgens mij was er al een topic over dat letter type ik zal wel ff voor je kijken ok In ieder geval bedankt voor het mee-zoeken. Maar hier is geen ander topic over, ik heb de zoek-functie gebruikt. Nog even voor de duidelijkheid ik zoek niet het lettertypen: Diploma Reageren
kevin software Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 volgens mij was er al een topic over dat letter type ik zal wel ff voor je kijken ok In ieder geval bedankt voor het mee-zoeken. Maar hier is geen ander topic over, ik heb de zoek-functie gebruikt. Nog even voor de duidelijkheid ik zoek niet het lettertypen: Diploma o wacht ff ik heb dta op een ander forum gelezen en ik heb dat ook gedownload ik wil ff wat weten heb jij win XP pro sp2? Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Het lettertype voor de ondertiteling ken ik niet. Voor anderen die een lettertype uit GTA willen, zie hier. Het lijkt mij geen bijzonder lettertype. Bewerkt: 13 januari 2007 door Thundercover Reageren
paul007 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 volgens mij was er al een topic over dat letter type ik zal wel ff voor je kijken ok In ieder geval bedankt voor het mee-zoeken. Maar hier is geen ander topic over, ik heb de zoek-functie gebruikt. Nog even voor de duidelijkheid ik zoek niet het lettertypen: Diploma o wacht ff ik heb dta op een ander forum gelezen en ik heb dat ook gedownload ik wil ff wat weten heb jij win XP pro sp2? Ik heb Windows XP Media Center. Wil je me die link van dat forum geven? Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.