Jump to content

Lettertypen? Hoe heet die?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ik vroeg me af hoe het lettertypen heet wat tijdens bijvoorbeeld missies wordt gebruikt als ondertiteling. Ik ben bezig met een filmpje en zou dit lettertypen heel graag willen gebruiken. :Y Oftewel: Weten jullie waar ik dat lettertypen kan downloaden? :$ Alvast bedankt.

Greetzzz 8)

Geplaatst:
volgens mij was er al een topic over dat letter type ik zal wel ff voor je kijken ok :)

In ieder geval bedankt voor het mee-zoeken. Maar hier is geen ander topic over, ik heb de zoek-functie gebruikt. Nog even voor de duidelijkheid ik zoek niet het lettertypen: Diploma :N

Geplaatst:

volgens mij was er al een topic over dat letter type ik zal wel ff voor je kijken ok :)

In ieder geval bedankt voor het mee-zoeken. Maar hier is geen ander topic over, ik heb de zoek-functie gebruikt. Nog even voor de duidelijkheid ik zoek niet het lettertypen: Diploma :N

o wacht ff ik heb dta op een ander forum gelezen en ik heb dat ook gedownload

ik wil ff wat weten heb jij win XP pro sp2?

Geplaatst: (bewerkt)

Het lettertype voor de ondertiteling ken ik niet. Voor anderen die een lettertype uit GTA willen, zie hier. Het lijkt mij geen bijzonder lettertype.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

o wacht ff ik heb dta op een ander forum gelezen en ik heb dat ook gedownload

ik wil ff wat weten heb jij win XP pro sp2?

Ik heb Windows XP Media Center. Wil je me die link van dat forum geven? Bedankt :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...