nick00 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hey, Ik zit al heel erg lang te wachten tot dat er een car skin komt van een Volkswagen Transporter 5 (Nieuwe type). Weet iemand of die bestaat, en moet uiteraard goeie kwaliteit hebben. Of kan iemand die voor mij ontwerpen, dan zou ik heel dankbaar zijn. Inc Side bars etc Mvgr, Nick Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik denk niet dat die al bestaat, misschien maken ze hem bij een van de volgende GTA's. Ik hoop het voor jou! Duimen maar ! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De versie die jij zoekt is denk ik nog niet verkrijgbaar. Er zijn wel een heleboel andere volkswagenmods, met ook een aantal modernere Transporters en Caravelles. Kijk eens wat rond op >deze pagina< Veel plezier met je Volkswagens Reageren
nick00 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De versie die jij zoekt is denk ik nog niet verkrijgbaar. Er zijn wel een heleboel andere volkswagenmods, met ook een aantal modernere Transporters en Caravelles. Kijk eens wat rond op >deze pagina<Veel plezier met je Volkswagens Ja ik had ze al gezien, maar evengoed bedankt. Dan wacht ik maar af of er wat komt he.. Weten jullie toevallig ook of er een mod bestaat waar je moet tanken enz. met je auto.. Nick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.