Jump to content

gif/bmp of wat dan ook naar EXE

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een plaatje op de naam .GIF maar die wil ik omzetten tot een .EXE, dat voorkomt wel dat anderen het niet kunnen aanpassen, ik gebruik het niet voor internet maar gewoon voor een plaatje op een pc.

Bestaat er zo'n programma, of kan ik het plaatje op een andere manier vergrendelen tegen de personen die het willen aanpassen.

Geplaatst:

.EXE is een executable, oftewel een 'programma',. En geen formaat van een plaatje zoals .gif, .jpg, .png etc.

Geplaatst:
Ik heb een plaatje op de naam .GIF maar die wil ik omzetten tot een .EXE, dat voorkomt wel dat anderen het niet kunnen aanpassen, ik gebruik het niet voor internet maar gewoon voor een plaatje op een pc.

Bestaat er zo'n programma, of kan ik het plaatje op een andere manier vergrendelen tegen de personen die het willen aanpassen.

Ik weet niet of je het weet maar .EXE staat voor 'Executable', dat betekend 'uittvoerbaar'. Ofwel als je een exe-bestand hebt gaat het om een bestand waarmee je iets kunt uitvoeren. Een plaatje is geen uitvoerbaar bestand. Bijvoorbeeld een map van een willekeurige game (bijv. GTA:VC) is er een VC.exe (of iets in die richting), dit is de extentie voor een uitvoerbaar bestand. Een plaatje is absoluut niet uitvoerbaar en dus ook geen exe-bestand. Een plaatje heeft meestal als extensie 'jpg', 'png', 'gif', 'bmp' en er zijn nog wel meer andere. Van een plaatje kan je dus geen executable bestand maken.

Geplaatst:

Kan wel hoor jongens, je kan het(met wat progammeerkennis van C++ oid) in een exe bestand zetten. Maar ik snap het doel er niet echt van? Je kan toch gewoon een doorzichtig copyright ding op je images zetten..

Geplaatst:
Kan wel hoor jongens, je kan het(met wat progammeerkennis van C++ oid) in een exe bestand zetten. Maar ik snap het doel er niet echt van? Je kan toch gewoon een doorzichtig copyright ding op je images zetten..

Maar wat ik maak is dan makkelijk weg te halen, maar oke, het kan dus niet in een EXE maar kan je het dan zo maken dat je het plaatje niet kan aanpasbaar is? :{

Geplaatst:

Maar wat ik maak is dan makkelijk weg te halen, maar oke, het kan dus niet in een EXE maar kan je het dan zo maken dat je het plaatje niet kan aanpasbaar is? :{

Natuurlijk kan je wel een plaatje als .EXE opslaan zelfs als .TXT of .PHP .HTM of wat dan ook, het zal alleen niet werken en al helemaal niet direct aanpasbaar zijn.

Je klikt op de pictogram van het plaatje met R-Muisknop en dan op Open met.. ->> Het programma in een lijst selecteren ->> selecteer klasblok ->> opslaan als

Sla de 't nu op als alle bestanden en gebruik deze naam: [naamvanhetplaatje].exe

En kijk de afbeelding is een .exe die als je 'm probeert uit te voeren het niet zal doen maar goed, aan te passen is 't niet. Verder moet je als je 'm wilt gebruiken weer terug opslaan als .JPG

Deze manier is echter niet efficient, als je wilt voorkomen dat andere mensen aan je plaatje zitten moet je 'm gewoon in een map plaatsen die je kan beveiligen met dit programma: >Klik<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...