Beany Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Wie kan me een uitleg geven over wat en waar ik op de site van Nvidia moet klikken om die drivers te downloaden?En welke heb ik nodig? EN gaat het spel daarvan sneller werken of iets anders? En is het veilig te downloaden? Het zijn een hoop vragen, en ik hoop dat iemand ze weet te beantwoorden Reageren
Joriz Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Even verder kijken dan dat je neus lang is he! http://www.nvidia.com/ Links bovenaan staat meteen Download drivers Reageren
Beany Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Even verder kijken dan dat je neus lang is he!http://www.nvidia.com/ Links bovenaan staat meteen Download drivers Ja dat zie ik ook wel Maar waar moet je daarna op klikken Ik ben hier trouwens niet erg handig mee. Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Wie kan me een uitleg geven over wat en waar ik op de site van Nvidia moet klikken om die drivers te downloaden?En welke heb ik nodig? EN gaat het spel daarvan sneller werken of iets anders? En is het veilig te downloaden? Het zijn een hoop vragen, en ik hoop dat iemand ze weet te beantwoorden Welke je nodig hebt kan je chekken op de site driveragent.com, daar scan je de PC en zoek je de lijst door naar je Display driver of zo iets dergelijks. Met deze naam ga je naar de Nvidea-site zoals Joriz al uitlegde. Dit is geheel veilig en het optimaliseert in de meeste gevallen je videokaart(niet ineens 256 inplaats van 128MB maar 't laat de videokaart door een betere driver beter communiceren met het moederboard? of zo iets..) en ze lopen daardoor iets lekkerder. Een aanzienlijk verschil kan je 't niet noemen. Edit: Na de post die jij gemaakt had toen ik aan 't typen was heb ik even een screen gemaakt van wat je moet doen. Je selecteert eerst het type product, dan de serie die terug te vinden is in de naam(hoe je de naam weet heb ik uitgelegd) en daarna op welk besturings systeem je PC draait. Dan klik je op Go! en dan wijzigd alles zich vanzelf. De screen: Bewerkt: 13 januari 2007 door Goliat Reageren
Beany Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Wie kan me een uitleg geven over wat en waar ik op de site van Nvidia moet klikken om die drivers te downloaden?En welke heb ik nodig? EN gaat het spel daarvan sneller werken of iets anders? En is het veilig te downloaden? Het zijn een hoop vragen, en ik hoop dat iemand ze weet te beantwoorden Welke je nodig hebt kan je chekken op de site driveragent.com, daar scan je de PC en zoek je de lijst door naar je Display driver of zo iets dergelijks. Met deze naam ga je naar de Nvidea-site zoals Joriz al uitlegde. Dit is geheel veilig en het optimaliseert in de meeste gevallen je videokaart(niet ineens 256 inplaats van 128MB maar 't laat de videokaart door een betere driver beter communiceren met het moederboard? of zo iets..) en ze lopen daardoor iets lekkerder. Een aanzienlijk verschil kan je 't niet noemen. Edit: Na de post die jij gemaakt had toen ik aan 't typen was heb ik even een screen gemaakt van wat je moet doen. Je selecteert eerst het type product, dan de serie die terug te vinden is in de naam(hoe je de naam weet heb ik uitgelegd) en daarna op welk besturings systeem je PC draait. Dan klik je op Go! en dan wijzigd alles zich vanzelf. De screen: Ik vind het heel aardig dat jullie het zo goed uitleggen alleen dat van die naam vinden op Driveragent snap ik nog niet helemaal. Waar zie je de naam dan staan?(Nadat je gescand heb) Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb maar weer even een screen gemaakt, de naam van je videokaart is te vinden onder 'display-adaptors' daar staat de naam in mijn geval is dit ASUS Radeon 9600SE, bij jou zal dit Nvidea en dan nog wat zijn. Op het secondary moet je trouwens niet letten, ik weet ongeveer wel waar dit mee te maken heeft maar dit is in dit geval niet belangrijk.. De screen: Reageren
Beany Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb maar weer even een screen gemaakt, de naam van je videokaart is te vinden onder 'display-adaptors' daar staat de naam in mijn geval is dit ASUS Radeon 9600SE, bij jou zal dit Nvidea en dan nog wat zijn. Op het secondary moet je trouwens niet letten, ik weet ongeveer wel waar dit mee te maken heeft maar dit is in dit geval niet belangrijk..De screen: Bij mij staat dat er helemaal niet.. Er staat: Display adapters VIA/S3G UniChrome Pro IGP Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Bij mij staat dat er helemaal niet.. Er staat:Display adapters VIA/S3G UniChrome Pro IGP Je driver is dus niet van Nvidea, hier kan je de driver in ieder geval wel downloaden: >Klik< - Zoek naar de tekst VIA/S3G UniChrome Pro IGP en klik daar achter op het download logo om het downloaden te starten. Reageren
Beany Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Bij mij staat dat er helemaal niet.. Er staat: Display adapters VIA/S3G UniChrome Pro IGP Je driver is dus niet van Nvidea, hier kan je de driver in ieder geval wel downloaden: >Klik< - Zoek naar de tekst VIA/S3G UniChrome Pro IGP en klik daar achter op het download logo om het downloaden te starten. En moet ik daarna nog wat doen? (Na het downloaden? Het downloaden is trouwens gelukt) Of staat het er dan gewoon op.? Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Na 't downloaden moet je natuurlijk het nog wel instaleren, het is een ZIP File dus moet je die openen, deze staat op een door jou aangegeven locatie(nadat je bij het downloaden op opslaan hebt gedrukt). Hiervoor heb je wel WinRAR voor nodig, hier kan je 'm downloaden: >Klik< meestal staat er al een vergelijkbaar programma op. Voor de goede orde: je bestand heet vga[1].zip.. Als je 'm niet kan vinden download je 'm gewoon nog een keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.