Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Hey iedereen ik had een vraag: je kan via alt+ 4cijfers speciale tekentjes zette! Alleen ik kan het alleen via alt+letter of cijfer zoals ¡²³¤€¼½¾‘’ alleen moet dit ook via die andere toetse kunnen dus.. Weet iemand hoe je dat kan instellen of waaar dat soort instellingen staan? Alvast bedankt Reageren
Robin2130 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Kijk in je speciale tekens. Start-Alle Programma's-Bureau Accesoires-Systeemwerkset end aar staat speciale tekens. Maar rechter ALT en 1 is ¡ (omgekeerde uitroepteken, dus geen i :lol:) ,, ALT en C is:© Alt en R is ® ALT en E is é enz. er zijn lijsten ervoor ja, kijk daarvoor even op google. Veel suc6 Reageren
Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ja alleen bij speciale tekens staat erbij dat iets ALT+0000 is maar via die manier lukt het niet en dat is veel handiger je hebt dan veel meer tekentjes!! Reageren
MightyDuck Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Dit is toch bij elk toetsenbord anders? Bij mij werken de alt+cijfers niet. Alleen via ctrl+alt en bepaalde toetsen op het toetsenbord krijg ik een aantal speciale tekens. Je kan ze trouwens ook vinden in Word bij Invoegen symbool dat doe ik dan meestal wel, maar eigenlijk gebruik ik de speciale tekens nooit, want eigenlijk zijn ze nooit nodig. Reageren
Robienske Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Ik doe het anders, je houdt de alt ingedrukt en tikt vervolgens deze cijfers in volgorde alt+ 0 1 6 9 en alt loslaten dit is © Reageren
Timovich Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik doe het anders, je houdt de alt ingedrukt en tikt vervolgens deze cijfers in volgorde alt+ 0 1 6 9 en alt loslaten dit is © Ja dat bedoel ik ja :rolleyes: Alleen wil ik weten hoe je dat kan instellen.. Reageren
Robienske Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Gewoon, dat is standaard Reageren
Timovich Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ja bij mij doen ze het alleen niet en ze hebbe het ook nooit gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.