Teraku Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) ik krijg als ik GTA San Andreas installeer deze error: weet iemand wat de oorzaak is en hoe ik eraf kan komen? ik heb de laatste tijd wel vaker problemen met mijn schijf... Greetz, Teraku Bewerkt: 13 januari 2007 door Teraku Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb je topic titel even ietsje veranderd en dat ene woord veranderd in "vervelend" . Ja, ik weet wel hoe je er af kan komen, want je DVD is beschadigd. Probeer hem goed schoon te maken (met water en een zachte doek) en als dat niet werkt zit er maar 1 ding op: een nieuwe halen bij de winkel. Heb dat zelf ook gehad en is heel vervelend..... Reageren
Teraku Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 amar dat is dan dus de derde keer dat ik hem moet kopen! ik probeer het wel even met een doekje. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Als dat dan al de derde keer is, dan heb je vermoedelijk je schijf niet netjes opgeborgen. Doe hem in een stevig cd-doosje (schone), dan hoor je dit soort problemen niet te krijgen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 het wil ook wel eens helpen (als je SA al eerder geinstalleerd had) om alle bestanden van SA in het register te verwijderen want dat hielp bij mij. je gaat naar Start/Uitvoeren en dan vul je in RegEdit. dan druk je op ok dan druk je op CTRL+F en zoek je san andreas. je drukt bij alles op delete. als je klaar bent probeer je het installeren opnieuw Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 er si ook een truk om met tandpasta erove rheen te gaan en dan met een nat washandje eroverheen wrijven spoel de cd dan af en droog hem mischien helpt het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.