Ophion Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Hallo, ik zoek een mod dat ik bij iemand anders in de auto kan stappen en dat hij gaat rijden zoals je bij SA:MP kan door op G te drukken, is hier een mod voor ? Oké nu mijn uitleg over als hier al een topic over is....: Zoekfunctie is mijn vriend niet, ik vat er helemaal niets van! Mijn oprechte excuses als er een topic over is , Meschien kan iemand mij uitleggen hoe ik die functie kan gebruiken ? Dat zou erg handig zijn, Grz Jeroen Waarom wil niemand me helpen C'mon svp Bewerkt: 14 januari 2007 door jovu123 Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) 1. Zou het niet weten, Google even... 2. De Zoekfunctie De zoekfunctie ziet er zo uit: (in de uitgebreide modus) Plaatje: 1. - Hier typ je je zoekwoorden in (De woorden moeten min. 3 letters zijn). 2. - Wil je op de naam van een lid zoeken? Typ hier de naam in. 3. - Weet je de naam precies? Vink dit vakje aan. 4. - Wil je alleen in bijv. SA: General zoeken? Vink dat forum dan aan in deze lijst. Het aanvinkvakje eronder zorgt dat je sowieso dat forum eerst doorzoekt en daarna de andere nog. 5. - Wil je alleen topics van vandaag zoeken? Selecteer het hier. Ouder/Nieuwer: De oudste/nieuwste komt bovenaan. 6. - Waar wil je op zoeken? Datum laatste bericht, aantal reacties... Deze komt dan ook weer hoger (Je zoekt specifieker). 7. - Waar wil je zoeken? De titel of het hele bericht. 8. - Hoe wil je dast de lijst eruit ziet? Met de reacties/omschrijving of alleen de topicnaam? 9. - Hiermee haal je een aantal functies weg. Je zoekformulier wordt simpeler. 10. - Begin met zoeken! Ik hoop dat je de zoekfunctie nu beter snapt, VWO-er P.S. Er zijn altijd mensen die je willen helpen hoor . Bewerkt: 14 januari 2007 door VWO-er Reageren
paul007 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De zoekfunctie is hierboven al uitgelegd. Ik ken wel zo'n mod. Hij heet de Driver mod. Hiermee kan je je laten rijden door iemand naar een bepaalde locatie. Jij kan dan Drive-By's doen of gewoon niks doen. Ook zit er in deze mod een andere functie bij. Dat je een soort Fly-By kan doen met een helikopter. Dat je opgepikt wordt door een helikopter die naar een bepaalde locatie vliegt. Ik heb die is gedownload op Gta Garage Maar ik heb gehoord dat die site effe down is. Dus ik weet niet of je het nog kan downloaden. Veel succes in ieder geval! Greetzz Reageren
yvea0 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De zoekfunctie is hierboven al uitgelegd. Ik ken wel zo'n mod. Hij heet de Driver mod. Hiermee kan je je laten rijden door iemand naar een bepaalde locatie. Jij kan dan Drive-By's doen of gewoon niks doen. Ook zit er in deze mod een andere functie bij. Dat je een soort Fly-By kan doen met een helikopter. Dat je opgepikt wordt door een helikopter die naar een bepaalde locatie vliegt. Ik heb die is gedownload op Gta Garage Maar ik heb gehoord dat die site effe down is. Dus ik weet niet of je het nog kan downloaden. Veel succes in ieder geval!Greetzz Die driver mod laat je alleen door heel san andreas rijden Maar volgens mij bedoelt hij dat je gewoon bij iemand op de weg kan instappen Yvea Reageren
Ophion Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Dat bedoel ik ja ;P maar ik denk dat dat ook wel goed is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.