Jump to content

SA Te groot?

SA Te Groot?  

129 leden hebben gestemd

1. 1. SA Te Groot?

• Ja
      8
    • Nee
      117
  2. 2. Welke grootte dan?

• Die van VC
      2
    • Die van LC
      3
    • Zo houden of groter
      120
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Te groot!? :bonk: Ik kende na een paar uur de hele weg in Los Santos al en zo ging dat ook met de andere gebieden. Het mag van mij zelfs wel een beetje groter zijn.

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Koen729

4

• Only GrandTheftAuto

3

• Ben007

2

• Swiggers

2

Geplaatst:

Het maakt me niet zo uit, deze grootte vind ik goed. Na een tijdje kent iedereen het gebied wel. Gta IV mag van mij best groter zijn, zolang er maar een hoop nieuwe features in zitten. ;)

Geplaatst:
Het maakt me niet zo uit, deze grootte vind ik goed. Na een tijdje kent iedereen het gebied wel. Gta IV mag van mij best groter zijn, zolang er maar een hoop nieuwe features in zitten. ;)

daar ben ik helemaal mee eens. als gta IV maar niet zo groot word als het spel just cause. Dat gebied is een beetje te groot :puh: Vice city vind ik eigenlijk wel klein. Gta San andreas vind ik niet te klein en niet te groot.

Geplaatst:

daar ben ik helemaal mee eens. als gta IV maar niet zo groot word als het spel just cause. Dat gebied is een beetje te groot :puh: Vice city vind ik eigenlijk wel klein. Gta San andreas vind ik niet te klein en niet te groot.

Ik heb net de kaart van just cause op internet gezocht en ik zou er wel blij mee zijn als het zo groot zou worden in de volgende GTA. Dan raak je tenmisnste niet zo snel uitgekeken op het spel.
Geplaatst: (bewerkt)

ik vind juist dat het veeeel groter moet zijn lijkt me vet!!!!

en dan de tijd ook vet slooom net egt :puh:

ze moeten dan ook verschillende landen maken

vet veel verschillende winkels en huizen die je kan kopen

en nog veeeeeel meer missies dan nu :puh: egt vet lijkt me dat

ze moeten europa na maken :puh: en ook veeel meer soorten auto's

en per land verschillende autos

Bewerkt: door michelIII
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

eerst had ik honger naar gta San Andreas( :eten: ) maar toen ik in opm las dat de game niet was zoals het zou moeten zijn begon ik te twijfelen aan gta SA, het zou TE groot zijn!!! :N

wat vinden :cya: jullie :cya: van dit standpunt?

:schater:

Geplaatst:

Ik vind SA niet TE groot,

ik ken de 3 staten al uit mijn hoofd:D

alleen het platteland dat is erg moeilijk om te onthouden

Het is erg makkelijk

Geplaatst:

Hoe groter hoe beter denkik. Je kan dan lekker cuirsen, ik vind hme niet te groot, hij mag zelfs nog groter worden vind ik;

Geplaatst:
Hoe groter hoe beter denkik. Je kan dan lekker cuirsen, ik vind hme niet te groot, hij mag zelfs nog groter worden vind ik;

Inderdaad, hoe groter hoe beter. Vergelijk de wereld van GTA: SA maar eens met die van bijvoorbeeld Oblivion. Dát is pas groot.

Té groot kan bij mij niet.

Hoe groter hoe beter.

Ze hadden wel nog een stad erbij kunnen plaatsen vind ik :D

BTW: 500e bericht :D

Bewerkt: door JeGe

Ik vind het goed, mocht misschien net iets groter.(maar niet te, want dan moet je te lang rijden om ergens te geraken). er zou zo misschien nog een klein eilandje bijmogen, tussen de drie andere steden

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Ik vind het ook prima zo.

het mocht zelfs nog wel 6 keer zo groot gewoon net zo als NL.

GRTZ. f'noord[/font]

Geplaatst:
Ik vind het ook prima zo.

het mocht zelfs nog wel 6 keer zo groot gewoon net zo als NL.

GRTZ. f'noord[/font]

San Andreas is net de ideale grootte;) alleen vind ik toch de desert en platteland een beetje overbodig :)

Ik vind SA groot genoeg. Natuurlijk mocht het van mij wel groter worden, dat reistijd vind ik niet zo'n probleem (behalve met jetpack :|)

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...