Jump to content

rijschool missie dat je door de stad moet rijden

Time Fighter

Recommended Posts

het eerste deel moet je gewoon over de tramrails en de rest gewoon door blijven gassen en niet stoppen. en gewoon heel vaak doen <_<

Je moet echt wel remmen <_<

Hele tijd over het midden van de weg gassen en dan in de bocht afremmen, zodat je weinig schade oploopt etc etc.

cheers

Delen op andere websites

De eerste keer ben ik er ook heel lang mee bezig geweest. Gister ben ik hem nog een keer gaan proberen en binnen 10 min. had ik hem op goud.

Ipv. de helling met de bocht naar beneden bij het checkpoint (het lastigste deel) ben ik 1 afslag eerder naar rechts gegaan. Je kunt dan een rechte weg naar beneden rijden. Aan het einde links en bij het checkpoint weer links (dat die weg met die bocht omhoog) en dan terug rijden.

Heb hem ook op 1st person view gezet, vond ik een stuk makkelijker met ontwijken.

Delen op andere websites

kan iemand mij helpen ik zit bij de rijschool bij een missie waar je in 2 min door de stad moet rijden

iemand tips?

Nog een hint probeer over de trein rails te gaan en dan net voor die brug naar beneden rijden nu snij je een heel stuk af ik zelf heb zo goud gehaald!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...