Time Fighter Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 kan iemand mij helpen ik zit bij de rijschool bij een missie waar je in 2 min door de stad moet rijden iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 het eerste deel moet je gewoon over de tramrails en de rest gewoon door blijven gassen en niet stoppen. en gewoon heel vaak doen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Mja.. nothing much to add.. Geloof dat dit topic ook ergens anders al stond maar ja iig het rechtste stuk op de map uitstippelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 het eerste deel moet je gewoon over de tramrails en de rest gewoon door blijven gassen en niet stoppen. en gewoon heel vaak doen <_< Je moet echt wel remmen <_< Hele tijd over het midden van de weg gassen en dan in de bocht afremmen, zodat je weinig schade oploopt etc etc. cheers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 De eerste keer ben ik er ook heel lang mee bezig geweest. Gister ben ik hem nog een keer gaan proberen en binnen 10 min. had ik hem op goud. Ipv. de helling met de bocht naar beneden bij het checkpoint (het lastigste deel) ben ik 1 afslag eerder naar rechts gegaan. Je kunt dan een rechte weg naar beneden rijden. Aan het einde links en bij het checkpoint weer links (dat die weg met die bocht omhoog) en dan terug rijden. Heb hem ook op 1st person view gezet, vond ik een stuk makkelijker met ontwijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 kmoet toegeven dat het wel een zeer moeilijke test was,.. ook "burning the lap" was een zware... maja ik deed alles voor een Hotknive :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 kan iemand mij helpen ik zit bij de rijschool bij een missie waar je in 2 min door de stad moet rijden iemand tips? Nog een hint probeer over de trein rails te gaan en dan net voor die brug naar beneden rijden nu snij je een heel stuk af ik zelf heb zo goud gehaald! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Niet met de handrem remmen, maar met het vierkantje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 het is gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Oke dan nu komt er buiten bij de driving school een super gt te staan op dat parkeerplaatsje. Als ik jou was zou ik nou proberen overal zilver voor te halen end an overal goud voro te halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.