bolby Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 ik zou graag een mod installer hebbe waar je meer dan alleen voertuigen mee kan modden(dus niet zoiets als SAMI) als je iets goeds weet kun je dan miss de link neerzette=?? alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik dacht dat je met de SAMI toch wel meer dan alleen voertuigen in San Andreas kan zetten. Het is misschien zo dat niet bij alle Mods een file zit waarmee je met SAMI kunt installeren, maar je kunt het voor meer gebruiken dan voor voertuigen dus, als er maar een SAMI-installatiefile inzit. Daarnaast heb ik nog wel de San Andreas Mod Manager voor je. Hiermee kun je, naast het installeren van Mods, ook kiezen tussen een clean San Andreas, dus zonder Mods, en een San Andreas met de Mods die jij erin hebt gezet. Toch wel een goede denk ik. Reageren
bolby Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik dacht dat je met de SAMI toch wel meer dan alleen voertuigen in San Andreas kan zetten. Het is misschien zo dat niet bij alle Mods een file zit waarmee je met SAMI kunt installeren, maar je kunt het voor meer gebruiken dan voor voertuigen dus, als er maar een SAMI-installatiefile inzit.Daarnaast heb ik nog wel de San Andreas Mod Manager voor je. Hiermee kun je, naast het installeren van Mods, ook kiezen tussen een clean San Andreas, dus zonder Mods, en een San Andreas met de Mods die jij erin hebt gezet. Toch wel een goede denk ik. nou, ik moet ergens de save files vinden maar waar zijn die in vredesnaam!? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik dacht dat je met de SAMI toch wel meer dan alleen voertuigen in San Andreas kan zetten. Het is misschien zo dat niet bij alle Mods een file zit waarmee je met SAMI kunt installeren, maar je kunt het voor meer gebruiken dan voor voertuigen dus, als er maar een SAMI-installatiefile inzit. Daarnaast heb ik nog wel de San Andreas Mod Manager voor je. Hiermee kun je, naast het installeren van Mods, ook kiezen tussen een clean San Andreas, dus zonder Mods, en een San Andreas met de Mods die jij erin hebt gezet. Toch wel een goede denk ik. nou, ik moet ergens de save files vinden maar waar zijn die in vredesnaam!? De savegames vindt je gewoon in je 'GTA San Andreas User Files', en die vindt je weer in de map 'Mijn Documenten.' In je User Files komen ook je andere persoonlijke dingen, zoals; User Tracks of zelfgemaakte foto's met de camera. Overigens kan je een savegame niet instaleren met de Mod Installer als je dat van plan was. Instaleren is hem gewoon in je 'GTA San Andreas User Files' plakken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.