runescaper8 (gast) Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 hoe maak he van die rare letters zoals zoeen vraagteken maar dan ondersteboven, en zoeen ringel s wat ze in het duits schrijven etc.. Reageren
ArticLight Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) hoe maak he van die rare letters zoals zoeen vraagteken maar dan ondersteboven, en zoeen ringel s wat ze in het duits schrijven etc.. Hier zijn allemaal code's voor. De tekens die jij noemt weet ik niet, maar ik weet wel dat je een 'ë' maakt met Alt+137. En je kunt bij Word kijken bij 'Invoegen->Symbool'. Als ik nog een lijstje tegenkom post ik het ook wel even. Klik Lijst met code's Klik Grote lijst met code's Bewerkt: 14 januari 2007 door ArticLight Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Even ter aanvulling op Articlight: De ringel S (ß) kun je maken met Alt + S Het omgekeerde vraagteken (¿) is Alt + 168 [Edit] Dit is een site met veel Alt Karakters: Klik! [Edit 2] De ringel-S van Arjen hieronder kun je ook gebruiken, en Articlight heeft zijn bericht al ge-edit. Bewerkt: 14 januari 2007 door Froodooo Reageren
Arjen Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 ß Ctrl + Alt + S of Ctrl + Alt + & Reageren
Die-hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Of Start>Alle progamma's>bureau accesoires>Systeemwerkset>Speciale tekens Daar vind je er veel die je kan kopieren. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Sommige toetsenborden, zoals die van mij, hebben aan de rechterkant alt gr staan. Als je deze indrukt kun je ook van zulke tekens maken. Helaas doet die dat niet meer bij mij Weet iemand hoe ik het dan moet instellen wil die dat wel weer doen? Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 M••7••◘◘8○○5♣♦☺☺¥¥¥¥’‘‘‘¾‘½½¼€€¼€¼€¤³²²²²¡11¡¡²¡³¤¼€ð®ð©©vvc©©©c©©ccvvbghüüúúüúüúüúüúüü je bedankt het is me gelukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.