.Syfes Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Alig G Soort design: Signature Size design: 320 x 120 Render: Ja Animatie: Nee Premade:ja Tijd van inlevering: 16 januari 10.40 Greetings Syfes Bewerkt: 14 januari 2007 door Syfes Reageren
Die-hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Ik weet niet of je het doorhebt, maar er staat bij jou:"premade: nee", en jouw huidige sig is wel premade.(al gemaakt) Dus jij moet opnieuw een andere Ali G signature maken, of is dat de bedoeling? >>> Door RonaldVC: Syfes heeft niet aangegeven dat hij zijn huidige signature inzet, dus je kan er vanuit gaan dat Syfes een nieuwe signature maakt voor deze battle..<<< Die-hard: Maar omdat ik bijna zeker was dat hij zijn huidige signature ging gebruiken zei ik het maar voor problemen te voorkomen, en ik had gelijk. Bewerkt: 14 januari 2007 door Die-hard Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Sorry hoor die hard ,was het effe vergeten dat ik dat moest aanduiden heb het nu gedaan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.