Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Wie wil raten? Mijn ava en sig, maar ze zijn zowat gelijk Signature: Ava: >>> Door RonaldVC: Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om je huidige sig en ava. Daarom heb ik ze even in de post toegevoegd. Stel nou dat je morgen je signature wijzigt, weten de leden niet meer wat en welke sig ze moeten raten.. Het is dus handig in het vervolg de afbeelding die je wilt laten raten even in de post toe te voegen.. <<< Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Goed kan ik het niet noemen .Heb je dit met photshop gedaan ? Waarom zeg ik dat dat het niet goed is :Omdat je aleen een blauwe achtergrond met je nickname is niet zo goed .Sorry voor de rates 3/10 Greetings Syfes Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Goed kan ik het niet noemen .Heb je dit met photshop gedaan ?Waarom zeg ik dat dat het niet goed is :Omdat je aleen een blauwe achtergrond met je nickname is niet zo goed .Sorry voor de rates 3/10 Greetings Syfes wat Syfes zegt en ik vind het niet echt een sig, je hebt alleen wat kleur gegeven en daarin een tekstje en dan de rand wat fade out gegeven. sorry maar dit vind ik te laag om te raten No hard feelings! Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Ik ga er nog eens wat aan doen ! EDIT: Bewerkt: 14 januari 2007 door Koen729 Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ga er nog eens wat aan doen ! EDIT: dat ziet er al veel beter uit maar werk met brushes en begin met smudgen dat maakt de sig al veel mooier! Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ga er nog eens wat aan doen ! EDIT: dat ziet er al veel beter uit maar werk met brushes en begin met smudgen dat maakt de sig al veel mooier! Ik heb geen photoshop hoor xD Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ga er nog eens wat aan doen ! EDIT: dat ziet er al veel beter uit maar werk met brushes en begin met smudgen dat maakt de sig al veel mooier! Ik heb geen photoshop hoor xD OHW!!! met wat doe je et dan? als het met iets zoals paint is haal ik al mn woorden terug haha Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ga er nog eens wat aan doen ! EDIT: dat ziet er al veel beter uit maar werk met brushes en begin met smudgen dat maakt de sig al veel mooier! Ik heb geen photoshop hoor xD OHW!!! met wat doe je et dan? als het met iets zoals paint is haal ik al mn woorden terug haha 2Pic Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik ga er nog eens wat aan doen ! EDIT: dat ziet er al veel beter uit maar werk met brushes en begin met smudgen dat maakt de sig al veel mooier! Ik heb geen photoshop hoor xD OHW!!! met wat doe je et dan? als het met iets zoals paint is haal ik al mn woorden terug haha 2Pic Ohw haha ken ik niet eens waarom download je Photoshop niet? is veel handiger denk ik, dan kan je meer Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Is dat gratis dan? Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Is dat gratis dan? Nee dat is niet gratis, PhotoShop zal je moeten kopen. Zie voor meer info www.adobe.com. >>> Door RonaldVC: Bericht aangepast. Het is niet toegestaan over cracks en dergelijke te praten. Dat valt namelijk onder Warez. Let hier voortaan op, de volgende keer ontvang je hiervoor een warn van 20%.<<< Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Is dat gratis dan? Nee dat is niet gratis, PhotoShop zal je moeten kopen. Zie voor meer info www.adobe.com. >>> Door RonaldVC: Bericht aangepast. Het is niet toegestaan over cracks en dergelijke te praten. Dat valt namelijk onder Warez. Let hier voortaan op, de volgende keer ontvang je hiervoor een warn van 20%.<<< Ooh, ik wil niet dat je door mijn schuld een warn krijgt! Nvm dan maar, ik hoef het ook niet Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 haha is goed wel vaag dat ze hier zo streng zijn maarja succes ermee Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) ontopic : Nu snap ik waarom dat je daarnet een slechte sig had .Maar nu denk ik dat je een mooie render en achtergrond hebt gekozen en dan je naam hebt opgezet .(Wil niet negatief klinken ),maar het is veel beter als de vorige keer 5.5/10 Greetings Syfes Bewerkt: 14 januari 2007 door Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.