stink Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Kan iemand mij helpen ik heb een paar dingen gedownload van internet alleen wat moet je doen om ze zeg maar in vice city te krijgen ik heb heel veel dingen geprobeert maar het lukt me niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Kun je ons vertellen wat je gedownload hebt van het internet. Gaat het om skins, automods, savegames, trainers of iets anders? Als je niks zegt, dan kunnen we je niet goed helpen. Het is een beetje vaag wat je nu probeert te zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stink Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 oh ja ik heb een paar autos (Batmobile)(lamborghini gallardo)en een Hummer H2 en een geweer (semiautomaticsniperrifle) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 oh ja ik heb een paar autos (Batmobile)(lamborghini gallardo)en een Hummer H2en een geweer (semiautomaticsniperrifle) Beide dingen kun je doen met de IMG Tool. Hier op het forum staat een mooie tutorial waar wordt uitgelegd hoe je makkelijk een auto in Vice City krijgt, hier kan je de tutorial vinden. Voor het wapen geldt ongeveer hetzelfde principe. Je moet dingen vervangen en/of toevoegen. Als je dit wat te moeilijk wordt kun je er ook gewoon voor kiezen een Mod Installer te downloaden, deze zal jou mods automatisch gaan instaleren. Hier kan je een Mod Installer downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stink Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Okido dank je alleen als ik dan alleen lezen wegvink en op toepassen druk doet ie niks >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.