Damos Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb byethost en dan wil ik wat dingen instaleren heb een database en nu kan ik als ik het wil installen niks zien alleen index of en meer niet ook niet de dingen die erop staan. Reageren
Argon Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb byethost en dan wil ik wat dingen instaleren heb een database en nu kan ik als ik het wil installen niks zien alleen index of en meer niet ook niet de dingen die erop staan. Dedoel je dat PHPMyAdmin niet werkt? Zoja, contacteer Byethost en vraag of ze het al weten. Het kan ook gewoon zijn dat ze PHPMyAdmin upgraden... Of bedoel je iets helemaal anders want je tekstje is niet echt duidelijk Reageren
Medatom Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Als je gratis bytehost hebt dan kun je in iedergeval geen php bestanden aan. Dit is wat ik erover weet.(uit eigen ervaring) Groeten,Medatom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.