-Richard- Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Hallo, ik ben nieuw en ik vroeg me af of iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een auto voor de inport/export. ik ben op zoek naar de Feltzer, ik hen geen idee hoe dit voertuig eruit ziet en waar ik hem kan vinden. Kan iemand mij helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) De feltzer rijd veel bij The Strip, in LV. Hier is een foto van de feltzer Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 hij rijd in alle steden ook in los santos downtown. en san ferrio ook een beetje in het midden van de stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Bedankt, ga hem meteen zoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Je was hem toch al aan het zoeken? Trouwens de Feltzer rijd ook vaak gewoon in Los Santos met niet al teveel moeite kom je hem zo tegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Ik heb hem inderdaad gevonden in Las V. Nu ik hem heb, zie ik hem weer overal rondrijden. Maar krijg je eigenlijk wat als je alle auto's hebt afgeleverd? Of ben ik voor niets bezig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 is de euro ofzo ook een wagen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 De Feltzer heb ik al, maar ik vind die sentinel maar niet. Ziet hij er nog steeds hetzelfde uit als in de vorige GTA's? want elke keer dat ik denk dattek hem zie, blijkt het een Elegy of nog een andere auto te zijn die erop lijkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Maar krijg je eigenlijk wat als je alle auto's hebt afgeleverd? Of ben ik voor niets bezig? je krijgt een beloning van $ 215,000 plus dat de auto's ook nog veel opleveren , bij elkaar levert dit alles ongeveer $ 500,000 op denk ik , het zijn 3 boten . En je hebt het ook nodig voor 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 het is dus voor de 100%. en weet iemand toevallig ook of je nog nieuwe auto's in je garage krijgt? Ik heb er volgens mij nu vijf, maar wel nog veel ruimte in mijn garage. Wordt dat nog opgevuld? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Bij wang bedoel je ? bij wang komt er niks meer bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
813ikkie Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hey weten jullie ook toevallig waar de infernus is of waar die staat alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hey weten jullie ook toevallig waar de infernus is of waar die staat alvast bedankt De infernus staat bij de eerste bebouwing ten zuiden van de Gant Bridge (5 kleine gebouwtjes op de ingame-map), onder de P van parasido op de kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hey weten jullie ook toevallig waar de infernus is of waar die staat alvast bedankt Ik kom de infernus vaak tegen als ik met een super gt in san fierro rij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
813ikkie Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 oke bedank ga straks effe kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.