Jump to content

Tupac signature+avatar

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou je signature vind ik nou niet echt speciaal . Je hebt er nogal weinig aan gedaan sorry dat ik het zeg . Je hebt dat hoofd van 2pac erin gezet . Een bruine brush achtige background gemaakt . Een Leuke font erbij gehaalt en thats it . Sorry maar mijn style is het niet zo heel erg . Kijk of je de volgende keer iets meer filters kan gebruiken en vul je signature met leukere dingen op als alleenmaar met een hoofd en tekst .Kijk de volgende keer ook hoe je die hoofd in je sig zet . Er zitten nog een paar witte randjes omheen en dat vind ik ook niet mooi . Dus als je anders bezig zou geweest zijn met de brush zou dat al veel minder erg opvallen

Tussen opmerking: je sig en ava passen teminste wel bij elkaar

Ja wat kan ik over je avatar zeggen . Hij is wel grappig dat wel . Hij past bij je sig . Maar of je hem zelf hebt gemaakt betwijfel ik . Maarja wat kan je hier nog mee doen . Niet echt gek veel waardoor ik hier van niet echt een opmerking kan maken .

Je rate

Je vroeg om hints en comments nou die heb je gekregen . Sorry maar mijn smaak is het niet

Mocht je nou toch geintreseert zijn in je cijfer kun je ze hier zien

Je cijfers

Je signature krijgt nog net een kleine 6

Ze passen wel bij elkaar maar volgends mij heb je dit niet zelf gedaan . Zo ja 6

:) ---DAT WAS HET WEER--- :)

Geplaatst:

die avatar is gewoon heel simpel gemaakt gewoon de render verkleinen haha :puh:

maar de sig is wel okeey ;) wel een beetje leegjes je hebt er niet veel aangedaan denk ik, alleen een paar brushes ingezet en thats it! maarja mooi hoeft niet moeilijk te zijn dus ik geef je een 7/10 voor de effecten om het hoofd heen ;) keep it up!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...