Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) 1. goed in het midden kijken 2. 3. 4. 5. 6. Bewerkt: 14 januari 2007 door Soldier93 Reageren
BigM Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Omg dit worden weer heel erg pijnlijke vingertjes. Je rates komen helemaal onderaan me post te staan Signature 1 Opzicht een leuke signature .Je hebt een mooie render gekozen van 50 cent en hij staat op een goed plekje in de sig . je hebt ook een mooie brush background gemaakt in de style paars . Gelukkig heb jij dan je frame ook paars gedaan anders zou het niet mjeer staan maar zo is er teminste nog wat rust . En gelukkig ben je met je render over de kader gegaan waardoor het mooier eindicht. Je hebt er ook alleen nog een zwart gasje doorheen gedaan . Nou dat hoeft van mij niet . Als je zozeer er nog iemand bij wou hebben pak het dan anders aan in de vorm zoals je ook met 50 C gedaan hebt. Je font is rustig . De zelfde kleur als je background . Duidelijk genoeg . Daar heb ik niets negatief's op aan te merken Signature 2 Dit vind ik toch een heel erg leuke . Ik vind je render erg grappig en mooi gedaan . je hebt een erg mooie weer brush background gekozen . Je hebt hem gemixt ook emt sneeuw vlokken wat er echt heel erg goed bij past . In deze sig zitten ook lekker veel kleuren wat me ook gelijk erg opvalt waar ik erg fan van ben . Je render heb je ook nog eens gemixt doorzichtig door je background wat ik erg leuk vond . Ik moet je bij deze nog hints geven maar deze is anders als je bovenste . Deze is gewoon goed en heb ik niks op aan te merken Signature 3 Sorry deze vind ik weer niet mooi . Je kan zien dat je render eerst op een andere plek stond . Daar heb je lopen smudge dat kan je aan die groene vlek zien . dat vind ik niet zo mooi . Je background heb je brush gedaan maar waar je het wit nog door heen kan zien . Mijn hint bij deze is haal die vlek weg en ga verder aan de haal in de vorm van een brush met de kleuren van joshi. Verder heb je wel een frame in de zelfde kleur gedaan waardoor deze sig ook weer mooi tot zijn einde word gebracht .Maar nee deze sig vind ik gewoon niks sorry. Signature 4 Een erg leuke sig . je hebt een leuk popetje gekozen , En die heb je erg leuk gemixt met je background . Je hebt goed trouw gehouden ook aan de basis kleuren van je popetje . je hebt er nog een paar abstracte vormen mee gemaakt die uiteindelijk je background gingen vormen . Maan en sterren etc die hem erg leuk opvullen . Alles past erg goed bij elkaar . het is een vrij rustige sig maar waar je duidelijk bij kan zien wat je gedaan hebt . Verder vind ik het ook leuk die sterren in die hoek dat je 2 zwarte en een lichte hebt .Dit is een kalmerende sig waar niet TE veel brush inzit en die toch goed opgevult is met kleur . Top signature 5 Nou ik vind deze wel mooi gedaan . Je kan alleen wel duidelijk zien WAT je hebt gedaan aangezien ik al deze effecten zelf al ken . En dan vraag ik me af wat heb je er aan gedaan. Maar toen dacht ik wat maakt het uit als je hem leuk met je background gemixt hebt . Ik vind alleen jammer dat echt de basis kleuren van shadow er niet in terug komen en dat zijn toch nog wel donkere kleuren . Misschien kun je deze signature nog wel wat donkerder maken later en dan bv een rode Tot lichte c4d er door heen . En ik vind dat als je ook deels bij deze sig met motion blur bent bezig geweest dat je die blokken niet echt nodig had . En als jij dat dan toch wel vond waarom heb je ze dan alleen rechts onderin gedaan . Daar ben ik nou niet echt fan van . Ik zie dat meer als een snelle opvullertje. Signature 5 Oke ik zie een gast met een aka in ze hand en een bivakmuts op . Je hebt een knal oranje brush gekozen .Dat pakt niet echt heel mooi met elkaar uit aangezien . Je sig is daardoor uit balance geraakt en geen geheel meer . Je brush is zelfs nog zo oranje dat hij op de achtergrond ook nog een paar dingen onduidelijk heeft gemaakt . Terwijl er toch nog wel wat hoorde te staan . Mijn punt kan je denk ik hier wel uitlezen toch? Kort verslag: Goed . Hehe dat was het weer . Ik vond al je sig's erg mooi . De een beter als de ander . Mocht je het nog willen weten : De tweede kwam uiteindelijk het beste bij mij uit . Daarna 4. Dan 5. Toen 1. Toen 6 en toen 3. Je 2de vond ik nog het leukste om de kleur gebruik en mooie en leuke effecten in je background . Je derde vond ik nog wel het 'lelijkst' Vanwegen die losse witte punten achter je brush . En die opvallende vloekende groene vlek . Je cijfer" Sig 1 : Mooi maar nog wel vrij leegjes . Je render staat op een mooi plekje en weer met je eigen bedrijfs logo eronder . En een mooie brush background maar hij roept me nou niet heel erg. 7 Sig2 : Mijn favoriete . Leuke kleuren . Leuke render . Enorm mooie background . En weer je bedrijfsnaam in een leuke font. 9 Sig 3 De sig in mijn ogen de lelijkste . Niet goed opgevult en een vloekende groende vlek . Maar wel weer je leuke fontje Nouja ben in een goeie bui vandaag 6. Sig4 Een mooie tot rustige sig . Mooie kleuren . Een leuke zelfgemaakte Shape-background enn een leuke render . 8.5 Sig5 Mooie render . Een een uitgeveegde background aka moton blur . Bevalt me wel . Maar waarom die blokken 7.5 Sig6 . Opzeker wel veel aan gedaan . maar hij is in deze test te oranje uitgekomen 7 >>edit SORRY DAT IS GEEN 50 CENT SORRY VOOR DE FOUT<<<< Bewerkt: 14 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
King Room Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo, Het zijn 6 verschillende signature's ik zal ze even raten!! 1 Een mooie signature waarvan de achtergrond mooi bij de render past alleen je border stopt in 1 keer bij je render Eerste indruk: 8,3 Achtergrond: 8,0 Comment: Je hebt het mooi gebrushed en er zit ook wat C4D in het is heel mooi gedaan.. Kleuren: 7,8 Comment: Je hebt veel paars gebruikt en dat overheerst een beetje het is niet storend maar toch wat overheersend Render: 7,5 Comment: Mooie render goed neer geplaatst alleen je hebt er niet zoveel meer gedaan.. Misschien als je nog wat effecten toevoegd dat de signature toch wat mooier word. Tekst: 7,1 Comment: Je tekst is niet zo opvallend omdat de rest ook al wat aan de paarse kant is, de plaatsing is goed. Extra: 0,3 Totaal: 8,0 2 Hij is grappig gedaan mooie achtergrond, grappige render hij is perfect in me kaar gedaan alleen je border gaat niet over je render heen netzo als je vorige signature.. Eerste indruk: 8,5 Achtergrond: 8,3 Comment: Het is nogal beetje grijs waarbij de render een beetje boven uit steekt.. maar er zitten goede effecten in..prima Kleuren: 7,4 Comment: Het is nogal grijs dat zei ik net ook al, het is wel mooi, want het is ICE dat staat er ook.. Render: 7,8 Comment: Je render ziet er grappig uit alleen misschien kon je er toch wat effecten aan toevoegen.. Tekst: 7,9 Comment: Soldier Design staat daar op de goede plek en ICE dat is ook mooi gedaan mooie lettertype.. Extra: 0,3 Totaal: 8,3 3 Ik vind deze het minst mooie van de 6 omdat je te veel met motion blur hebt gewerkt en het resultaat ook niet echt mooi is. Eerste indruk: 7.4 Achtergrond: 7,3 Comment: De achtergrond zit wat patchwork in en nog wat brush en je hebt de motion blur gedaan wat niet echt mooi is Kleuren: 7,1 Comment: Ik vind de kleuren wel bij me kaar passen maar ik vind ze er niet bij staan.. bij de plaatsing dan als je de motion blur weg had gelaten was die toch wat mooier. Render: 7,6 Comment: Het is een grappige render maar ik had netzo als die vorige wat effecten aan toegevoegd, NIET motion blur Tekst: 6,8 Comment: Ik vind de tekst Josha niet mooi neer gezet, dat komt waarschijnlijk doordat je de motion blur hebt gebruik.. Extra: - Totaal: 7,2 4 Kijk nu komen we bij de mooiste signature van het stel, deze vind ik lekker rustig en de kleuren combineren ook nog goed op elkaar. Eerste indruk: 8,8 Achtergrond: 8,7 Comment: Heel mooi gedaan met die achtergrond goede kleuren gebruikt die brush ook lekker gemaakt. Ik heb er niets op tegen Kleuren: 8,5 Comment: De kleuren vloeien goed over mekaar heen.. en dat is ook het mooie. Render: 8,4 Comment: Je render vind ik erg mooi en simpel, hij is goed geplaatst maar ik zal Outer Glow of Stroke eromheen niet doen.. Tekst: 8,1 Comment: De tekst kon je infeite weg laten.. Maar hij staat daar ook wel mooi vandaar de 8,1 Extra: 0,3 Totaal: 8,8 5 Deze signature vind ik ook niet echt mooi door de achtergrond. Je hebt weer wat met patchwork gedaan, en je hebt wat gesmugd ofzoiets wat er op lijkt Eerste indruk: 7,8 Achtergrond: 6,9 Comment: Ik vind de achtergrond niet echt mooi met de patchwork en daarna lijkt het net als je wat gesmugt hebt, ik vind dat totaal niet bij mekaar passen Kleuren: 7,4 Comment: De kleuren zijn opzich goed gedaan met de achtergond, maar je render steekt er zo vel bovenuit Render: 7,8 Comment: Ik vind het een goede render maar hij is te vel met de achtergrond.. Tekst: 7,5 Comment: Soldier Design weer ik heb er niets meer op te zeggen (zie andere antwoorden) Extra: - Totaal: 7,5 6 Ik vind deze wat minder omdat er een oranje flow opzit als je die weg hebt gehaald dan was de signature mooier geweest. Eerste indruk: 7,7 Achtergrond: 7,7 Comment: De achtergrond vind ik erg mooi gedaan alleen de oranje flow die eroverheen zit. Kleuren: 7,4 Comment: Door die oranje flow ziet het er minder goed uit, als je weg had gedaan. Dan was die mooier geweest. Render: 6.8 Comment: De render vind ik niet zo mooi als je een signature zonder render had gedaan was die nog mooier geweest.. Tekst: 7,3 Comment: Soldier Design weer.. Extra: - Totaal: 7,4 Het duurde even voordat ik ze allemaal een cijfertje hebt gegeven maar het is toch uiteindelijk gedaan.. Op allemaal krijg je nog een 7,9 MvG. KING ROOM Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Bedankt King Room en Specialmarc Ik hou wel van positieve reacties @Marc: Het is geen 50 cent, tis Chamillionaire en ik von Joshi zelf ook de minste jaa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.