Jump to content

vertical bird

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen bij deze missie? Het gaat goed tot wanneer ik de straaljager gestolen heb. Dat ding valt niet te besturen waardoor hij in het water valt?

Geplaatst: (bewerkt)
Er zijn 2 manieren om deze missie te doen, de moeilijke en de makkelijke. De makkelijke manier is de volgende:

Makkelijke versie:

Met het begin van de missie moet je weinig problemen hebben, al gaat het alarm af, er gebeurt niks bijzonders. Wanneer je bij de Hydra's bent kan je de andere stuk schieten, maar je moet uitkijken! Als je het fout doet zullen alle Hydra's ontploffen en is de missie mislukt.

Wanneer je in de lucht zit, maar je kan slecht schieten of mikken, kan je ook gewoon rond blijven vliegen. na enige tijd gaat er een Hydra stuk. Blijf doorvliegen. Uiteindelijk zal er weer een neerstorten, totdat ze allemaal zijn neergestort.

Wanneer je de spionnenboten moet vernietigen, moet je gaan landen en uitstappen. Pak je Rocket Launcher of je RPG Rocket Launcher en blaas alle spionnenboten op. Ga in je vliegtuig en ga naar Verdant Meadows.

Moeilijke versie:

In het begin moet je naar de legerbasis varen, dit moet een eitje zijn. Wanneer je binnen bent heb je 2 keuzes: je kan gaan sluipen, en iedereen stilletjes neerschieten of je knalt iedereen met veel lawaai neer.

De tweede optie heeft de voorkeur omdat er toch niks speciaals gebeurt en het vrijwel onmogelijk is om geluidloos iedereen te vermoorden. Eerst moet je het luchtafweergeschut saboteren. Ga naar de rode marker die aangegeven is, onderweg zal je enkele soldaten tegen komen. Schiet ze neer.

Nadat je het luchtafweergeschut hebt gesaboteerd moet je naar de Hydra's gaan. Pak er 1 en stijg op, je krijgt nu een korte uitleg over de Hydra. Vanaf nu wordt je achtervolg door 3 Hydra's! Je moet enige stuurmanskunst hebben om dit goed te doen. Wanneer je een Hydra ziet zorg dan dat je "richter" op die Hydra is en dat het groen is. Wanneer het eenmaal rood is zal de raket er automatisch op afsturen.

Nu moet je de spionnenboten vernietigen. Ga in hover-Mode, richt op een spionnenboot en blaas de boot op. Doe dit ook met de rest van de boten.

Het laatste wat je moet doen is naar Verdant Meadows vliegen, dit is vrij makkelijk. Nu heb je de missie gehaald. Gefeliciteerd!

Tips:

Je hebt de mogelijkheid om voor deze missie te oefenen door de Hydra te spawnen en boven Area 69 te gaan vliegen, hierdoor komen er ook Hydra's achter je aan, die je ook neer kan schieten.

Beloning

$50.000,-

De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen.

De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada.

Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto:_San_Andreas_Missie:_Vertical_Bird"

Even gequoted van WikiGta.org :engel: ..

Hoe je met de hydra moet vliegen: Ik weet het niet precies, omdat ik alle controls heb aangepast.. Hier een screen van mijn instellingen:

instellingenhydravliegegs0.jpg

Hoe vlieg je nu? Wanneer je in de hydra stapt, stijg en daal je met pijltje omhoog en omlaag. Gasgeven, vooruit, en gas terug, 'hoveren', is Capslock en Num0. Met Q en E kun je het vliegtuig horizontaal om zijn as laten draaien, en met W A S D kun je het vliegtuig naar voren, achteren, links en rechts kantelen. Wielen intrekken: Tab.

Voordeel: Het vliegen met de hydra is nu erg makkelijk (vind ik ^_^)

Nadeel: De controls van de besturing van de landvoertuigen (auto, motor, boot e.d.) is nu ook aangepast.. Maar je kunt daarna gewoon weer op "Standard Controls" (zoiets) in het Controls menu klikken, dan staan ze allemaal weer zoals ze stonden toen je Gta:SA installeerde.

Succes, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Als je een PS2 hebt werkt het anders, dan kun je met 1 joystick het vliegtuig omhoog/omlaag latn gaan en met de andere de snelheid bepalen

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik weet ook nie hoe die missie moet ik heb het op de PC en het is echt lastig om te vliegen want ik kom nooit vooruit.Heeft misschien iemand een tip??

Geplaatst:
Ik weet ook nie hoe die missie moet ik heb het op de PC en het is echt lastig om te vliegen want ik kom nooit vooruit.Heeft misschien iemand een tip??

Het vooruit komen met de Hydra is voor veel mensen een probleem. Een tijdje geleden had ik een hele uitleg geplaatst over het 'horizontaal' (vooruit) en 'verticaal' (omhoog) vliegen met de Hydra. Hier heb je een quote van mijn uitleg:

Als je in de Hydra stapt, en je houdt W ingedrukt, stijg je verticaal op (je gaat kaarsrecht omhoog) omdat je de hover functie van de Hydra gebruikt. Dit is handig om op te stijgen, maar als je met snelheid wilt vliegen is de hover functie totaal niet geschikt. Je moet dan dus switchen, zodat je horizontaal (recht vooruit) kan vliegen. Hoe doe je dat? Als je GTA San Andreas op de PC hebt, werkt dat zo: De 8 knop op je numlock-pad een paar tellen ingedrukt houden. Voor als je niet weet welke toets dat is, heb ik even een plaatje gemaakt:

kijkmaar2yh3.png

Als je GTA San Andreas op de Playstation 2 hebt, werkt dat zo: De rechter anologe stick een paar tellen naar voren duwen. En hoe het moet als je het spel op de Xbox hebt, zou ik niet weten. :N

Als je die switch hebt gemaakt, kun je gewoon horizontaal (recht vooruit) vliegen, net als bij elk ander vliegtuig. :) Als je weer terug wilt switchen naar de hover functie, werkt dat op de PC zo: De 2 knop op je numlock-pad een paar tellen ingedrukt houden. Voor als je niet weet welke toets dat is, heb ik even een plaatje gemaakt:

kijkmaar3rl4.png

Als je GTA San Andreas op de Playstation 2 hebt, werkt dat zo: De rechter anologe stick een paar tellen naar achteren duwen. En hoe dit op de Xbox moet, zou ik ook niet weten.

Zo moet het wel lukken denk ik he. :) Ik zal voor de duidelijkheid ook nog even een filmpje maken. :Y

EDIT: Ik heb het filmpje gemaakt. :) Klik hier om hem te bekijken: Klik.

Je hoeft het filmpje niet eerst te downloaden zoals bij rapidshare, je kunt het filmpje gewoon direct bekijken (het filmpje moet natuurlijk wel even laden, dat duurt ongeveer 1 minuutje, want het is maar een filmpje van 7,59 MB).

Zoals je ziet, ik stap in de Hydra, en ik druk op de W knop zodat ik omhoog ga. Als ik hoog genoeg ben, switch ik doormiddel van de 8 knop ingedrukt te houden. Nu kun je gewoon snelheid maken, en normaal vliegen zoals je bij elk ander vliegtuig doet. :)

Daarmee moet het wel lukken denk ik, hè. :) Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Succes. :)

Geplaatst:

Het vooruit komen met de Hydra is voor veel mensen een probleem. Een tijdje geleden had ik een hele uitleg geplaatst over het 'horizontaal' (vooruit) en 'verticaal' (omhoog) vliegen met de Hydra. Hier heb je een quote van mijn uitleg:

Als je in de Hydra stapt, en je houdt W ingedrukt, stijg je verticaal op (je gaat kaarsrecht omhoog) omdat je de hover functie van de Hydra gebruikt. Dit is handig om op te stijgen, maar als je met snelheid wilt vliegen is de hover functie totaal niet geschikt. Je moet dan dus switchen, zodat je horizontaal (recht vooruit) kan vliegen. Hoe doe je dat? Als je GTA San Andreas op de PC hebt, werkt dat zo: De 8 knop op je numlock-pad een paar tellen ingedrukt houden. Voor als je niet weet welke toets dat is, heb ik even een plaatje gemaakt:

kijkmaar2yh3.png

Als je GTA San Andreas op de Playstation 2 hebt, werkt dat zo: De rechter anologe stick een paar tellen naar voren duwen. En hoe het moet als je het spel op de Xbox hebt, zou ik niet weten. :N

Als je die switch hebt gemaakt, kun je gewoon horizontaal (recht vooruit) vliegen, net als bij elk ander vliegtuig. :) Als je weer terug wilt switchen naar de hover functie, werkt dat op de PC zo: De 2 knop op je numlock-pad een paar tellen ingedrukt houden. Voor als je niet weet welke toets dat is, heb ik even een plaatje gemaakt:

kijkmaar3rl4.png

Als je GTA San Andreas op de Playstation 2 hebt, werkt dat zo: De rechter anologe stick een paar tellen naar achteren duwen. En hoe dit op de Xbox moet, zou ik ook niet weten.

Zo moet het wel lukken denk ik he. :) Ik zal voor de duidelijkheid ook nog even een filmpje maken. :Y

EDIT: Ik heb het filmpje gemaakt. :) Klik hier om hem te bekijken: Klik.

Je hoeft het filmpje niet eerst te downloaden zoals bij rapidshare, je kunt het filmpje gewoon direct bekijken (het filmpje moet natuurlijk wel even laden, dat duurt ongeveer 1 minuutje, want het is maar een filmpje van 7,59 MB).

Zoals je ziet, ik stap in de Hydra, en ik druk op de W knop zodat ik omhoog ga. Als ik hoog genoeg ben, switch ik doormiddel van de 8 knop ingedrukt te houden. Nu kun je gewoon snelheid maken, en normaal vliegen zoals je bij elk ander vliegtuig doet. :)

Daarmee moet het wel lukken denk ik, hè. :) Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Succes. :)

Phoe bedankt voor de grote uitleg heeft je zeker veel moeite gekost ik ga het straks proberen :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...