Jordyy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Als ik SA speel heb ik heel vaag beeld. Je ziet een soort van golven. - Ik speel alles op hoogst, laag word alleen maar vager. - Celeron D, 768MB, 6600GT AGP, driver 93.71 - Het laadscherm met de getekende figuren, ziet er ook JPG-achtig uit. Alles ziet er JPG achtig uit. Screenshot ingame (Het ligt niet aan de afbeeldingskwaliteit want het is .png) Of kan het ook door mods komen, ik heb 2 auto's in het spel gezet met IMGTool. :$ >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg graag de EDIT-knop gebruiken.<<< Bewerkt: 14 januari 2007 door Jordyy Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) als je dingen in SA zet kan het zijn dat sommige dingen de kwaliteit verminderd Bewerkt: 14 januari 2007 door swiggers Reageren
Jordyy Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik had het spel net ff opnieuw geinstalleerd zonder mods dus en nu had ik het weer heel even (niet de hele tijd) dus daar kan het ook niet aan liggen.. Reageren
Jordyy Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Weet niemand het? Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Weet niemand het? Misschien staat je anti-aliasing te hoog ingesteld. Je kunt dit vinden in je opties bij de Display Options, en dan doorklikken op Advanced. Hier kun je je anti-aliasing dus eens veranderen naar een ander cijfer, en dan kijken of je nog steeds die golven hebt, al vind ik het eerder een wazig beeld, wat opzich nog wel meevalt. Maargoed, het kan natuurlijk wel beter. Misschien kun je zelf ook nog wat rommelen bij de Advanced opties, bijvoorbeeld met de Resolution, Draw Distance en Visual GFX Quality. Succes ermee. Bewerkt: 16 januari 2007 door Froodooo Reageren
Jordyy Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Ja ik heb al wat geprobeerd, zonder resultaat. De golven zijn ook niet echt duidelijk zichtbaar op bovenstaande foto. Heb ff een nieuwe screen gemaakt, misschien is het hier duidelijker, maar de timing van de screens lukt niet goed Bewerkt: 16 januari 2007 door Jordyy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.