Jump to content

Welk beveiligingsprogramma heb jij op je computer?

Beveiligingsprogramma  

7 leden hebben gestemd

1. 1. Welk beveiligingsprogramma heb jij op je computer?

• Norton Antivirus
      0
    • Mcfee Antivirus Software
      2
    • Kaspersky Antivirus
      2
    • AVG Antivirus
      1
    • Avira Antivir
      0
    • Panda Antivirus Software
      0
    • BullGuard Antivirus
      0
    • NOD 32
      2
    • Anders namelijk.....
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Natuurlijk heeft iedereen wel een programma op zijn PC om deze te beveiligen. Heb je dat niet, kijk dan even in dit topic of in deze topic.

In deze poll kan je stemmen wel beveilgingsprogramma jij gebruikt. Omdat er echt heel veel alternatieven zijn op dit gebied heb ik er even een paar uigekozen.

Zelf gebruik ik Kaspersky Antivirus. Kaspersky komt officieel uit Rusland maar het programma is ook al in veel verschillende Europese landen te verkrijgen. Mijn vader heeft het ongeveer een jaar geleden gekocht en sinds ik ook een nieuwe computer heb staat hij er bij mijn ook op.

Als je interesse hebt in Kaspersky kan je even op hun website kijken, er staan namelijk proefversie's van 30 dagen. Kijk even hier voor de website.

Ook heb ik AVG gehad, deze was gratis en heeft het naar mijn mening heel goed gedaan. Norton heb ik ook gehad, maar deze vertraagde mijn pc enorm.

Welk programma heb jij en geef even je mening over het product wat je hebt gekocht.

:)

Geplaatst:

Ik heb Norton, en omdat die niet altijd even goed is, gooi ik er elke maand een Panda Activescan overheen (via internet scannen).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...