Daffy Duck Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) De titel zegt het al, Post hier foute screens van SA. Dus voor de duidelijkheid: Wel screens van bijvoorbeeld: -auto's in de grond -onkruid op de weg -politieagent in gewone auto enz. geen screens van: -mods -trainers Daffy Duck Bewerkt: 6 mei 2007 door Daffy Duck Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 http://usera.imagecave.com/scooter/KUTvideokaart-copy.jpg probleempje met de videokaart edit: grootte ff aangepast >>> Door Dutchy3010: Nog altijd te groot... Plaatje in url veranderd. <<< Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) @ Studio Salamanca: hoe ruig eigenlijk. Je had dit een tijdje zo moeten laten en dan door heel SA rond moeten gaan rijden. Dan zou je misschien pas echt vette dingen zien. Check mijn plaatje Nuke[NL] Bewerkt: 15 januari 2007 door Nuke[NL] Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 *Bump* ik ben zelf ook nog wat tegengekomen: LV politie in LS? Politieman rukte bestuurder eruit en ging er zelf in zitten Ballas en OG's staan tegen over elkaar en doen niks zo, dat waren ze gr. gta smitje Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 *Bump*ik ben zelf ook nog wat tegengekomen: LV politie in LS? Politieman rukte bestuurder eruit en ging er zelf in zitten Ballas en OG's staan tegen over elkaar en doen niks zo, dat waren ze gr. gta smitje Waarschijnlijk klopt dit wel , of je hebt de Riot-Cheat gebruikt of je bent bij de laatste 3 missies en dan zijn er constant rellen t/m de laatste missie End of the Line. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Oma met bazooka Bewerkt: 28 januari 2007 door jesperkaj Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Dit zou kunnen komen door de 'voetgangers hebben wapens' cheat. Ik kan me verder niet herrineren dat door de 'riot' cheat mensen wapens dragen, dus dat kan het niet zijn. Wel grappig eigenlijk, een oma met een bazooka. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 ik heb er nog 1 ik had net Local Licador Store gehaalt, breng ik Catalina naar haar huis, kom ik dit tegen. gelijk een foto van maken denk ik. ik stap dus uit (en Catalina ook) en dan ontploft die wagen! Catalina dood, missie gefaald maar wel een goeie foto gr. gta smitje Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Waar is het water? Nee, geen cheats, en ook geen mods! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Hoewel het in feite niet klopt, is het in het spel niks raars. Als je de camera zodanig beweegt terwijl je met een gezonken boot op de bodem/in het water ligt, kun je CJ inderdaad zo zien staan. Maar toch goed gevonden. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Nee, nee dit is GEEN gezonken boot! Ga maar eens in een Reefer door de ramen kijken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Het feit dat de auto half in de grond hangt verbaasd me niet (Gebeurt wel vaker), maar ik vind het nogal vreemd dat de auto ineens groter geworden is, heb je het plaatje soms bewerkt? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Dat LV politie in LS kan wel als je snel tussen de steden wisselt ik ging een keer dood in de Badlands toen kwam ik terug in LS en zag ik daar een Police Ranger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.