Dexist Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 mm politie in de well stacked die zich over geeft Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 mm politie in de well stacked die zich over geeft Wat raar, volgens mij is er daar nooit politie. Check dit Dat heb ik nog nooit gezien >>> Door Bling: Gelieve niet plaatjes mee quoten, dat maakt het zo onoverzichtelijk . Verder is het niet echt de bedoeling dat je met zulke korte posts op die van ander reageert. Natuurlijk mag dit wel, maar dan heb ik liever dat je zelf ook één of meerdere screens post, zodat we gewoon ontopic blijven. <<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Dan heb je mijn plaatjes nog niet gezien... Plaatje 1: Beschrijving 1: Dood, of niet? Plaatje 2: Beschrijving 2: Dood, of niet? Plaatje 3: Beschrijving 3: Ik versper de wehèg! Plaatje 4: Beschrijving 4: De wegen in Los Santos worden met de dag slechter! Plaatje 5: Beschrijving 5: Supahman! Reageren
sophianumgamer Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Deze dan: Ik zakte door de berg heen met een paar agenten nadat ik uit mijn heli was gestapt EDIT: Grootte aangepast Bewerkt: 31 januari 2007 door sophianumgamer Reageren
mike112 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Hier ook een paar>>> >>> Door GTA-Sheep: In dit topic is het de bedoeling dat je screens post van scenes in SA die niet kloppen: fouten, glitches, Elvis die in San Fierro loopt, onregelmatigheden in het spel: kortom, rare dingen. Het is NIET de bedoeling om screens te posten van dingen die er bewust in zijn gezet, dus geen mods, geen trainers of meer van die zooi. Uitsluitend "rare" dingen posten dus<<< Bewerkt: 2 februari 2007 door GTA-Sheep Reageren
GTAVC Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Die auto's zijn gemod en met een nitro mod en dat water ligt waar helemaal geen water hoort ook dus gemod Reageren
Twister24 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Hier ik zakte door de grond van area 69!! Bewerkt: 21 mei 2007 door gta-freak-24 Reageren
Robf Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Die auto's zijn gemod en met een nitro mod en dat water ligt waar helemaal geen water hoort ook dus gemod ik moet zeggen dat die nitro er een stuk beter uit dan die van mij :> >>> Door Bling: Deze post voegt feitelijk helemaal niks toe aan het topic, aangezien hij geheel offtopic is. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken dit soort posts voortaan voor je te houden, aub. <<< Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik reed met mn Komeetje wat mensen omver, toen overwon 1 lijk de zwaartekracht. Heb ik wel eens vaker meegemaakt. Reageren
mike112 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Hier ik ging met mijn jetpac in los santos dwars door een gebouw heen en toen had ik dit Reageren
rotje333 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Een medical poppetje gewoon op straat? dat klopt tog niet.... Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) dit dan: 2 homies in elkaar of d onderste foto: heb de onderste homie dood gesgooten blijft d boveste hangen!!! Bewerkt: 16 februari 2007 door Mr.stickz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.