Jump to content

Post hier screens van SA die niet kloppen

Recommended Posts

Geplaatst:
f4be35f112325a5b2f50b15b70ca76ffcd56481a.png

Een medical poppetje gewoon op straat? :bonk:

dat klopt tog niet....

Dat is geen Medic, dat is een beveiligingagent die je meestal in Securicars en op het vliegveld ziet.

Medics hebben altijd groene of witte shirts aan.

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big Boss

7

• Daffy Duck

6

• GTA_XP

6

• ChzN.

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

ik ging parachut springen uit een straal jager en toen kwam ik bij me huis en toen lag die straal jager daar half boven het zwembad en hij was nog niet ontploft of hij stond ook niet in de fik :

gallery3ar1.th.jpggallery4du7.th.jpg

Bewerkt: door Whiplash1212
Geplaatst: (bewerkt)

Dit vond ik een paar maanden geleden:

gallery110uj7.th.jpg

Ja het is met 2 mods, en je zult wel zeggen "dat is normaal" maar nu het verhaal, ik kom aanrijden, staan er 2 auto's boven op elkaar, zonder dat er iemand inzit, wegloopt, of dat er bloedvlekken ofzo bij liggen alsof de politie iemand heeft neergeslagen .. :? Net als laatst, toen stond er ineens een Sentinel midden dwars op de weg toen ik kwam aanrijden, zonder dat er iemand in zat of iemand in had gezeten!!!.. :? Het plaatje is al oud, maar ik wil nog steeds uitleg waarom de MOTOREN van de auto's beide UIT waren, terwijl het zwaailicht/sirene van de politie wagen AAN was....

(gaat er dus om dat die auto's al zo stonden MET MOTOREN ALLEBEI UIT!, toen ik aan kwam, en er zat niemand in)

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ik begont e spelen en ik had mijn game gesaved bij CJ's House en ik zag een LS agent in police rancher rijde:P helaas geen screen, kheb wel een andere screenie die best raar is

Geplaatst:
Grappige foto's maar is die ene foto niet gewoon dat je contrast van je scherm hoog staat ofzo?

Nee, dat was dezelfde keer als toen ik die usertrackplayer over mijn scherm had.

Toen ik naar buiten ging kreeg ik dat lichte beeld.

Geplaatst:

Heey, :)

is dat niet met een granaat of remote sathel gedaan?

want ik zie wat donkerde plekken op sommige stukken..

ChzN. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...