~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Een medical poppetje gewoon op straat? dat klopt tog niet.... Dat is geen Medic, dat is een beveiligingagent die je meestal in Securicars en op het vliegveld ziet. Medics hebben altijd groene of witte shirts aan. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Check dit (het is wel in MTA SA, niet GTA SA): Nuke[NL] Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) ik ging parachut springen uit een straal jager en toen kwam ik bij me huis en toen lag die straal jager daar half boven het zwembad en hij was nog niet ontploft of hij stond ook niet in de fik : Bewerkt: 21 februari 2007 door Whiplash1212 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Dit vond ik een paar maanden geleden: Ja het is met 2 mods, en je zult wel zeggen "dat is normaal" maar nu het verhaal, ik kom aanrijden, staan er 2 auto's boven op elkaar, zonder dat er iemand inzit, wegloopt, of dat er bloedvlekken ofzo bij liggen alsof de politie iemand heeft neergeslagen .. Net als laatst, toen stond er ineens een Sentinel midden dwars op de weg toen ik kwam aanrijden, zonder dat er iemand in zat of iemand in had gezeten!!!.. Het plaatje is al oud, maar ik wil nog steeds uitleg waarom de MOTOREN van de auto's beide UIT waren, terwijl het zwaailicht/sirene van de politie wagen AAN was.... (gaat er dus om dat die auto's al zo stonden MET MOTOREN ALLEBEI UIT!, toen ik aan kwam, en er zat niemand in) Bewerkt: 21 februari 2007 door Mythbuster Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Deze had cker haast en geen tijd om ze auto te parkeren xD : Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik heb een hele hoop rare filmpjes maar niet zoveel rare paatjes maar hier zijn ze: http://www.mijnalbum.nl/Album=F7CRUUJP Naast de foto staat nog een lijst met de andere fotos dus kom niet aan met berichten van waar zijn de andere fotos? (Heb ik weleens gehad namelijk.) Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 xD grappige foto`s Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Grappige foto's maar is die ene foto niet gewoon dat je contrast van je scherm hoog staat ofzo? Reageren
Maxjuh Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik begont e spelen en ik had mijn game gesaved bij CJ's House en ik zag een LS agent in police rancher rijde:P helaas geen screen, kheb wel een andere screenie die best raar is Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Grappige foto's maar is die ene foto niet gewoon dat je contrast van je scherm hoog staat ofzo? Nee, dat was dezelfde keer als toen ik die usertrackplayer over mijn scherm had. Toen ik naar buiten ging kreeg ik dat lichte beeld. Reageren
ChzN. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik heb hier nog een leuk screentje Niks nieuws of bijzonders aan maar toch, Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 haha lol de mensen van tegen woordig hebben ook allemaal haast xD Reageren
ChzN. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Okee,, hier nog 1 Onkruid groeit ook egt overal! Gr. ChzN. Bewerkt: 23 februari 2007 door ChzN. Reageren
Admiral_Will Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Hier wat screenies over een wrak dat verkeerd staat Reageren
ChzN. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Heey, is dat niet met een granaat of remote sathel gedaan? want ik zie wat donkerde plekken op sommige stukken.. ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.