Gino99 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Okee,, hier nog 1Onkruid groeit ook egt overal! Gr. ChzN. Haha ja dat is een bug denk ik want bij mij is dat ook bij een brug die over de Harry Gold Parkway gaat Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Heey, is dat niet met een granaat of remote sathel gedaan? want ik zie wat donkerde plekken op sommige stukken.. ChzN. Nee, een ontplofte auto heeft altijd nog drie wielen en daarbij komt dat dit gewoon een of ander wrak is, dat bij het decor hoort. Bewerkt: 23 februari 2007 door Big Boss Reageren
ChzN. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 jah ik snap dat dit gewoon een wrak is maar als je een granaatje bij zo'n wrak gooit kan het zijn dat hij een stuk weg vliegt..maar ik dacht het ook alleen maar..als het niet zo is dan is het gwn een bug Gr. ChzN. Reageren
Admiral_Will Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Nee, het is inderdaad met wat remote satchels gedaan. Maar ik had niet verwacht dat het wrak half in de grond zou steken , dus ik nam wat screenies. is dit erg? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik weet niet gekomen is maar het slaat nergens Reageren
Admiral_Will Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 [afbeeldingen]Ik weet niet gekomen is maar het slaat nergens Euhm die tweede? Wat moet dat voorstellen Reageren
ChzN. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 haha hooligun hoe krijg je die laatste voor elkaar @ Admiral_will: Oke ik dacht dat al zoals je kan lezen..maar of dat erg is weet ik niet Greetz ChzN. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 [afbeeldingen] Ik weet niet gekomen is maar het slaat nergens Euhm die tweede? Wat moet dat voorstellen Een auto, op een auto die in de grond steekt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ja eh, er gebeuren bij mij echt bizarre dingen En ik heb nog meeeeeeeeeeeeerrrrrrr rare screenshots Reageren
ChzN. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Nou hooligun post maar ( zit geen limiet aan deze topic toch? ) Kunnen we miss nog wat lol hebben met die dingen Gr. ChzN. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ja dat is waar ook, oke ik ga me usb-stick volproppen met al die rare screens want ik speel SA op mijn laptop en zet dan die screens op deze pc met internet en als het goed zet ik ze morgen Reageren
Bling Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Even een korte mededeling tussendoor: Er geldt op dit moment inderdaad (nog) geen maximum postaantal op dit topic. Er zijn echter wel andere voorwaarden verbonden aan dit topic: Post een screen of post gewoon niet! Natuurlijk mag je wel wat commentaar op een ander zijn screenshot leveren, maar het wordt wel gewaardeerd als je zelf daarna weer ontopic gaat, door bijvoorbeeld ook een screen te posten. Nu zijn er op deze pagina al 11 reacties geplaatst, waarvan er eigenlijk maar 1 ontopic is. Gelieve dus vanaf nu weer screens posten en het offtopic gedeelte zoveel mogelijk achterwege laten, aub. Voor de duidelijkheid: Ontopic = Screen + Toelichting. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) ik vond deze op internet : http://mirgta.net.ru/screens/gta_sa%202006...01-33-34-95.JPG Bewerkt: 24 februari 2007 door Whiplash1212 Reageren
Pemp Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Alcohollistische Politie-agent: http://img258.imageshack.us/my.php?image=hoooiqa2.png het is inderdaad met SAMP gedaan anders lukt dat niet Greets, Pemp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.