Jump to content

Post hier screens van SA die niet kloppen

Recommended Posts

Geplaatst:
Okee,, hier nog 1

Onkruid groeit ook egt overal!

Gr. ChzN. :cya:

Haha ja dat is een bug denk ik want bij mij is dat ook bij een brug die over de Harry Gold Parkway gaat

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big Boss

7

• Daffy Duck

6

• GTA_XP

6

• ChzN.

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Heey, :)

is dat niet met een granaat of remote sathel gedaan?

want ik zie wat donkerde plekken op sommige stukken..

ChzN. :cya:

Nee, een ontplofte auto heeft altijd nog drie wielen en daarbij komt dat dit gewoon een of ander wrak is, dat bij het decor hoort.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

jah ik snap dat dit gewoon een wrak is :) maar als je een granaatje bij zo'n wrak gooit kan het zijn dat hij een stuk weg vliegt..maar ik dacht het ook alleen maar..als het niet zo is dan is het gwn een bug :)

Gr. ChzN. :cya:

Geplaatst:

Nee, het is inderdaad met wat remote satchels gedaan. Maar ik had niet verwacht dat het wrak half in de grond zou steken , dus ik nam wat screenies. is dit erg? :sst:

Geplaatst:

haha hooligun hoe krijg je die laatste voor elkaar :bonk:

@ Admiral_will: Oke ik dacht dat al zoals je kan lezen..maar of dat erg is weet ik niet :)

Greetz ChzN. :cya:

Geplaatst:

[afbeeldingen]

Ik weet niet gekomen is maar het slaat nergens :bonk::D:sst:

Euhm die tweede? :cab: Wat moet dat voorstellen

Een auto, op een auto die in de grond steekt.

Geplaatst:

Nou hooligun post maar ( zit geen limiet aan deze topic toch? )

Kunnen we miss nog wat lol hebben met die dingen :)

Gr. ChzN.

Geplaatst:

Ja dat is waar ook, oke ik ga me usb-stick volproppen met al die rare screens want ik speel

SA op mijn laptop en zet dan die screens op deze pc met internet en als het goed zet ik ze morgen :D

Geplaatst:

Even een korte mededeling tussendoor: Er geldt op dit moment inderdaad (nog) geen maximum postaantal op dit topic. Er zijn echter wel andere voorwaarden verbonden aan dit topic: Post een screen of post gewoon niet! Natuurlijk mag je wel wat commentaar op een ander zijn screenshot leveren, maar het wordt wel gewaardeerd als je zelf daarna weer ontopic gaat, door bijvoorbeeld ook een screen te posten. Nu zijn er op deze pagina al 11 reacties geplaatst, waarvan er eigenlijk maar 1 ontopic is. Gelieve dus vanaf nu weer screens posten en het offtopic gedeelte zoveel mogelijk achterwege laten, aub. :)

Voor de duidelijkheid: Ontopic = Screen + Toelichting.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...