GTA_XP Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Een fout in een savegame na gebruik van weercheat in GTASA-ControlCenter. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik had vandaag dit: ik sta achter de paal maar het ziet eruit alsof ik voor de paal sta Reageren
michaelfivez Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 dit dan: 2 homies in elkaar of de onderste foto: heb de onderste homie dood gesgooten blijft d boveste hangen!!! Dit kan volgens mij met de n00bmode... Heb je ehct niet gemod? Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 *BUMP* Hier heb ik weer wat: Deze auto wil te snel naar San Fierro En deze te snel naar Las Venturas CJ de tovenaar: Ik houd mij vast aan deze ontzichtbare muur Reageren
Twister24 Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Oke Freaky Oke Maar nu eerst een Bavaria Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 *BUMP*Hier heb ik weer wat: <Plaatje> Deze auto wil te snel naar San Fierro <Plaatje> En deze te snel naar Las Venturas Je hebt die versperring geplaats met de Map Editor, denk ik. Hij zweeft een stukje boven de grond. Bovendien zouden er dan geen auto's mogen rijden, omdat ze geprogrammeerd zijn om niet door de oorspronkelijk barricades te rijden. Het heeft wel wat weg van deze foto: Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Nee, die wegversperring staat er bij mij ook. Weet niet of dit later in de game nog zo is. En er rijden ook gewoon auto's tegen aan. Bewerkt: 11 mei 2007 door ~Lance Vance Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Normaal gezien niet. Maar vind je het niet abnormaal dat er gewoon random auto's gespawned worden op de brug, terwijl dat nier hoort? Reageren
ContRa Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ik had laats een beeld dat ik alleen een heel dik hoofd over het hele beeldscherm zag van CJ kon niks meer moest meteen afsluite en heb sreenshot vergetee =( Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik had laats een beeld dat ik alleen een heel dik hoofd over het hele beeldscherm zag van CJ kon niks meer moest meteen afsluite en heb sreenshot vergetee =( Dat gebeurt als je Alt+Tab indrukt zonder de game te pauzeren. Dan zie je soms de skin van CJ over het hele scherm. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 *BUMP*Hier heb ik weer wat: <Plaatje> Deze auto wil te snel naar San Fierro <Plaatje> En deze te snel naar Las Venturas Je hebt die versperring geplaats met de Map Editor, denk ik. Hij zweeft een stukje boven de grond. Bovendien zouden er dan geen auto's mogen rijden, omdat ze geprogrammeerd zijn om niet door de oorspronkelijk barricades te rijden. Het heeft wel wat weg van deze foto: Nee hoor,Ik gebruik geen mods.Ik weet niet eens wat de Map Editor is De auto's reden daar gewoon. Ik denk een bug ofzo. Ontopic: De telefoon gaat.Ik neem op en spring in het water.CJ praat nog gewoon door en als ik eruit kom heb ik dit: Reageren
JeGe Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik hab helaas geen screen maar ik heb een keer een politie agent gezien met zo'n beige broek en de rest gewoon zwarte kleren(pet jasje) >>> Door Dutchy3010: Dat is heel leuk, maar de titel van dit topic luidt toch echt "Post hier je screens van SA die niet kloppen. Zonder screens dus ook niet posten hier, svp.<<< Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 lol dit is mijn nieuwe cabrio.. Reageren
Twister24 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Dit is ook een beetje onaardig he? een agent die een burger slaat?! Hoort denk ik niet echt zo!!! Bewerkt: 21 mei 2007 door Bling Groot lettertype veranderd naar normaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.