Jump to content

Gta 2 Online Mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedendag,

ik ben sebastiaan en ben nieuw op dit forum. Ik heb een paar vragen omtrend de multiplayer van gta2.

Ik ben benieuwd of je ook missies kan spelen samen online of via LAN als je deze zelf maakt via de sty editor en map editor. Ik heb al vele singleplayermaps gemaakt een jaar of 3/4 geleden maar ik ben nou wel erg benieuwd of dit mogelijk is... stel je voor met meerdere online missies spelen...

gegroet,

doubledope.

Bewerkt: door doubledope
Geplaatst:

Het is niet per defenitie onmogelijk om missies te scripten voor multiplayer, maar je zal wel tegen een aantal beperkingen aanlopen. Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk om teksten of pijlen voor slechts een enkele speler zichtbaar te maken. Multiscripts (via telefoons, zoals de normale missies) lijken desynch te veroorzaken.

Geplaatst:

Ik moet me er wel enigzins weer in verdiepen maar door een onverwachte vrije dag heb ik er veel tijd aan kunne besteden...

Het is me nou gelukt om 2 players daadwerkelijk dezelfde missie te geven, maar bij de zodra 1 van de spelers een gedeelte heeft gehaald zegmaar de eerste opdracht dan staat erbij de ander mission complete... Ik ben bezig dit te veranderen... hopen dat het lukt... nu is het geen samenspel maar een race om de missie..

ook als er 1 doodgaat tijdens de missie krijg je mission complete tekst bij degene die niet doodgaat...

aangezien je niet kan saven heb ik op elke missie telefoon een random gezet zodat mocht je de telefoon aanraken je een random missie krijgt, dit voorkomt dat je steeds dezelfde missie moet doen...

Wel vind ik het persoonlijk redelijk irritant dat ie zo ontzettend vaak crasht.. grrr...

ik hou jullie op de hoogte,

doubledope

Geplaatst:

Too much projects, Too little time... :unsure:

op dit moment zijn er 13 projecten waar ik aan werk en heb ik nog steeds maar 24 uur in een dag zitten, daarnaast moet ik nog naar school en naar mn werk... ik zeg gta2 voor een paar weekjes gedag, tot ik de projecten afkrijg die voorang krijgen..

gegroet,

doubledope.

p.s. ik heb voor elkaar gekregen dat je daadwerkelijk in een team speelt (je kan elkaar niet afschieten en kan bij elkaar in de auto - tevens kan je schieten uit de auto als je hem niet bestuurd door de AutoFire mod. ) maar het heeft geen enkel effect op de missies wat inhoud dat je nog steeds te vaak missies haalt, voordat je ook maar iets heb uitgevroten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...