Jump to content

Jouw 'Chat'

Jouw Chat  

84 leden hebben gestemd

1. 1. Jouw Chat?

• MSN
      69
    • Xfire
      6
    • Google Chat
      0
    • Anders, namelijk...
      5
    • 0

Recommended Posts

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Koen729

2

• DaddyPimp

1

• Steel Dogg

1

• Die-hard

1

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik Windows Live Messenger 8.0 Een goeie, nieuwe opvolger van 7.5 ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

mIRC is ook wel een goede voor echt chatten, deze gebruik ik samen met skype,xfire en natuurlijk msn. :) Dus ik vote "anders"

Geplaatst:
Welke van deze chats gebruiken jullie om in contact te blijven met vrienden? Ik MSN.

Ik kan me herinneren dat er al een topic over dit onderwerp bestaat, maar aangezien ik het betreffende topic niet kan vinden laat ik deze open. Maar dit topic staat hier wel op de verkeerde plaats volgens mij, dus verplaats ik het even voor je naar de Computer Fora.

Overigens gebruik ik zowel MSN als Windows Messenger, soms tegelijkertijd, omdat ik twee accounts heb.

Geplaatst:

Ik gebruik MSN,, dat is het makkelijkste wat ik heb.. Het ziet er simpel uit,, en me pc word er niet sloom van :D

Geplaatst:
jep ik gebruik ook MSN :Y betrouwbaar, chill, simpel, en webcam :)

Ik gebruik eigenlijk veel chat-applicaties maar ik heb op msn gestemd omdat ik dat het meest gebruik. Ik gebruik MSN, Xfire en IRC.

Geplaatst:

Msn, en af en toe Xfire voor het gamen. Msn is met veel extra's maar het is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Vooral Windows Live Messenger is fijn. Xfire is geweldig voor bij het gamen, met 1 keer klikken op een knop en je kan bij je vriend in dezelfde server spelen*. Skype ken ik niet. Ook heb ik Yahoo! Messenger, maar dat is minder flexibel als Msn en het werkt wat apart. Wel kan ik met Msn contactpersonen praten, iets speciaals bij Live Messenger.

*Mits je dat spel hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...