Lance Vance Dance Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo GTA fans, Ik vroeg me af of ze in dit spel veel Easter Eggs gestopt hebben. Namelijk hoor ik veel goed nieuws over dit spel, omdat het een gaaf en groot spel zal zijn. Klopt het dat dit spel groot is/groter dan Vice City? Want als het vergelijkbaar is met San Andreas zouden ze in dit spel toch ook veel Easter Eggs hebben kunnen stoppen? K was alleen ff benieuwd Lance Vance Dance Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo GTA fans,Ik vroeg me af of ze in dit spel veel Easter Eggs gestopt hebben. Namelijk hoor ik veel goed nieuws over dit spel, omdat het een gaaf en groot spel zal zijn. Klopt het dat dit spel groot is/groter dan Vice City? Want als het vergelijkbaar is met San Andreas zouden ze in dit spel toch ook veel Easter Eggs hebben kunnen stoppen? K was alleen ff benieuwd Lance Vance Dance Dat het spel groter is dan Vice City moet je niet al te letterlijk op vatten, want het is gewoon dezelfde stad. Met groter worden meer mogelijkheden bedoelt, en niet dat de map groter is. Hier vind je het grote easteregg topic, en hier staat alles wat al gevonden is en je mag voor jezelf beslissen of het er veel zijn. Als je de eastereggs met die van San Andreas wilt vergelijken zul je nog even geduld moeten hebben, want nog lang niet alle eastereggs zijn gevonden in deze 2 maanden dat het spel in de winkels ligt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts