gtajohan Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 in deel twee van end of the line moet je een brandweer wagen achternaar maar als cj in een auto stapt en je mag zelf veder komt er in eens mission failed wet iemand hoe dat kan Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) volgens mij heb je teveel afstand van de brandweerwagen of sweet valt ervanaf ik ga ervan uit dat het eerste jouw probleem is en als dat niet lukt, zeg het dan even want volgens mij is dat het Bewerkt: 14 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
Godfather Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Inderdaad. Sneller rijden en onder de ladder van de brandweerwagen zien te komen. (op het endje) dan valt sweet vanzelf in je wagen. Mission accomplished! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 volgens mij heb je teveel afstand van de brandweerwagen of sweet valt ervanaf ik ga ervan uit dat het eerste jouw probleem is en als dat niet lukt, zeg het dan even want volgens mij is dat het Optie twee, Sweet valt er af kan het niet zijn. Je moet namelijk eerst een achtervolging houden, en later in die achtervolging zal Sweet pas zijn grip gaan verliezen en moet jij hem redden. Optie één kan het ook niet zijn, omdat hij aangeeft dat bij het instappen al 'mission failed' krijgt. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, ik denk dat je dan te maken hebt met een heel erg vervelende bug. Heb je misschien een mods of dergelijke geïnstalleerd? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Gtajohan gebruik je cheats? want aan de andere kant: De Riot cheat kan het ook zijn : aangezien de gevolgen bij de Missie Madd Dogg ook ongeveer zo waren Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 @Pimpie_007: ehm als je Sweet opvangt is je missie nog niet voltooid hoor Sweet zal achter het stuur kruipen en jij moet de polities van jullie afknallen, totdat Tenpenny zn controle over het stuur van de brandweerwagen verliest en door de brugleuning heenrijdt, waardoor hij zomaar Grove Street in valt. Mission Completed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.