Jump to content

hero from the zero

Recommended Posts

runescaper8 (gast)
Geplaatst: (bewerkt)

ik ken maar niej verder met dese missie, zijn ze klaar met het achtervolge (damage meter is al 1 kwart gevuld)komt er nog zoeen helicopter die mij in een paar rakket schoten dood maakt(ik ontwijk wel hoor)

en dan heb ik ook nog ff op wikigta gekeken en daar staat dat de missie nog verder gaat na dat heli gedoe(alsof ik daar nog voorbij kom)als ik een keer voorbij die brug kom :duh:

Bewerkt: door runescaper8
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie dat je wel bij de brug geraakt, dat is ook normaal, maar je moet er voor zorgen dat je op dat moment minder damage af hebt, dat doe je door vlak achter Lance te rijden.

Als je bij de brug komt zal een Hunter proberen je dood te doen doormiddel van raketten, nu moet je zorgen dat deze je niet raken, want deze doen veel van je damage af, ik heb de brug toen kunnen oversteken, door een beetje achterop te blijven, dus niet op het hardste rijden, en natuurlijk de bommen te ontwijken door de hele tijd naar links en naar rechts te rijden.

Als je eenmaal de brug hebt overgestoken, is het niet meer moeilijk, je krijgt er zelfs geen damage meer af als je niet tegen de palmbomen of dergelijke rijdt!

Ik hoop dat deze missie nu lukt.

GTA-Freak2

EDIT op hieronder: Graag gedaan!

Bewerkt: door GTA-Freak2
runescaper8 (gast)
Geplaatst:

jaaa!erg bedankt ik ben er nu voorbij(ik dee het andersom inplaats van op de brug ver van de heli te rijden(sloom dus)ging ik lekker hard over de brug en gwn heen en weer met men stick)dus erg bedankt! :klap::klap::klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...