Swiggers Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 hallo toen ik de laatste missie end of the line heb uitgespeeld kon ik opeens niet opslaan volegns mij heb ik iets weggehaald uit de sanandreas user files map zodat ik niet meer kan opslaan kan iemand me misschien helpen?? Reageren
Bv202 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Wat bedoel je met niet kunnen opslaan? Krijg je een error ofzo? Zeg dan welke Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 hallo toen ik de laatste missie end of the line heb uitgespeeldkon ik opeens niet opslaan volegns mij heb ik iets weggehaald uit de sanandreas user files map zodat ik niet meer kan opslaan kan iemand me misschien helpen?? In je GTA San Andreas User Files zit niets wat bij verwijdering schade oploopt bij je gewone spel. In je User Files heb je alleen wat savegames, het bestandje 'gta_sa.set' bevat alleen wat instellingen. Hiervoor komt weer een nieuwe als je hem verwijderd hebt. Verder heb je ook nog wát User Tracks, en een Gallery allemaal niet zo veel bijzonders dus. Krijg je ook een foutmelding als je wilt opslaan? Knalt hij eruit misschien? En wat bedoel je precies met; 'ik kan niet meer opslaan', zie je geen diskette meer? Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 hallo toen ik de laatste missie end of the line heb uitgespeeld kon ik opeens niet opslaan volegns mij heb ik iets weggehaald uit de sanandreas user files map zodat ik niet meer kan opslaan kan iemand me misschien helpen?? In je GTA San Andreas User Files zit niets wat bij verwijdering schade oploopt bij je gewone spel. In je User Files heb je alleen wat savegames, het bestandje 'gta_sa.set' bevat alleen wat instellingen. Hiervoor komt weer een nieuwe als je hem verwijderd hebt. Verder heb je ook nog wát User Tracks, en een Gallery allemaal niet zo veel bijzonders dus. Krijg je ook een foutmelding als je wilt opslaan? Knalt hij eruit misschien? En wat bedoel je precies met; 'ik kan niet meer opslaan', zie je geen diskette meer? ik zie de diskette wel maar ik kan ook geen Delete game meer doen en ik kan voor als niet meer het spel opslaan dan krijg ik een foutmelding krijg ik dit omdat ik cheats gebruik?? Reageren
Bv202 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 hallo toen ik de laatste missie end of the line heb uitgespeeld kon ik opeens niet opslaan volegns mij heb ik iets weggehaald uit de sanandreas user files map zodat ik niet meer kan opslaan kan iemand me misschien helpen?? In je GTA San Andreas User Files zit niets wat bij verwijdering schade oploopt bij je gewone spel. In je User Files heb je alleen wat savegames, het bestandje 'gta_sa.set' bevat alleen wat instellingen. Hiervoor komt weer een nieuwe als je hem verwijderd hebt. Verder heb je ook nog wát User Tracks, en een Gallery allemaal niet zo veel bijzonders dus. Krijg je ook een foutmelding als je wilt opslaan? Knalt hij eruit misschien? En wat bedoel je precies met; 'ik kan niet meer opslaan', zie je geen diskette meer? ik zie de diskette wel maar ik kan ook geen Delete game meer doen en ik kan voor als niet meer het spel opslaan dan krijg ik een foutmelding krijg ik dit omdat ik cheats gebruik?? Welke foutmelding krijg je dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.