Jump to content

Twijfels over games :?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mense aanstaande woensdag wordt ik :dans: 19 :dans: ik heb nu ook nog 60 euro liggen en mijn vraag is: wat zal ik ermee gaan kopen ;) welke spel(len) voor de PS2? o jah ook nog wat info over mijn smaak:

Ik hou heel veel van schietspellen (liefst online) free roaming games en sport ;) maar het liefst free roaming shooter zoals GTA , Godfather,Scarface enz. ;) ik zat er over na te denken om de volgende spellen te kopen

1:GTA LCS

2:Battlefield 2 MC

3:???

dus wat zal ik ervan kopen :? vertel me jullie mening :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Mmm... dan zou ik battlefield nemen. Maar een echte aanrader vindt ik toch nog Black een echte sterke shooter. Als je hem zelf nog niet hebt. Sommige mensen zeggen dat hij makkelijk is maar dat is hij totaal niet.

Kijk zelf anders even rond:

www.bartsmit.nl

www.freerecordshop.nl

www.bol.com (bestellen)

www.dixons.nl

Bewerkt: door Pimpie_007
Geplaatst:
Mmm... dan zou ik battlefield nemen. Maar een echte aanrader vindt ik toch nog Black een echte sterke shooter. Als je hem zelf nog niet hebt. Sommige mensen zeggen dat hij makkelijk is maar dat is hij totaal niet.

Kijk zelf anders even rond:

www.bartsmit.nl

www.freerecordshop.nl

www.bol.com (bestellen)

www.dixons.nl

Ehm... Is dat reclame of wat? Op die sites is weinig tot geen informatie te vinden. De informatie dié er te vinden is slaat meestal helemaal nergens op en is al helemaal niet handig om goeie informatie over een game te vinden.

Verder zou ik de tip van Slimm aanhouden, online is Battlefield 2: Modern Combat echt geweldig, goed voor meer dan 100 uur speelplezier. Offline is er weinig te malen, dus dan zou ik als ik jou was voor GTA:LCS gaan. Maar aangezien je 60 euro hebt, en als je die 100% wilt spenderen: Liberty City Stories goedkoop, Modern Combat goedkoop en ook een goeie tip, SOCOM III wat ook een geweldige (online!!) shooter is, die hier te vinden is. 60 euro aanvankelijk voor 1 game voor 3 games :).

Geplaatst:

Als je van racegames houd zal ik hier uit kiezen als ik jou was:

-DTM race driver 2 of 3 (voor realistisch racen)

-Need For Speed Most Wanted of Need For Speed Carbon (voor arcade maar zeer vermakelijk te racen, als je most wanted nog niet hebt uitgespeeld en je koopt carbon dan snap je niks van het verhaal)

Geplaatst:

sluit deze topic maar: ik heb al een keuze die hier helemaa niet staat: Nintendo DS Lite en ik krijg em morgen al dus: moderators close the topic ;)

>>> Door Jowx: Veel speelplezier met je nieuwe Nintendo DS Lite, topic op verzoek gesloten.. <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...