jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 wie kan deze submissies voor me doen het is v2 en het wordt wat moelijker want ik sit bij de riot missie (dus oorlog) cheats zijn toegestaan als se echt nodig zijn en mods helemaal nie grtz jurr.p
-Matthijs- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Firefighter - Mission Passed! Beloning: $13.450,- - Vuurbestendig Vigilante - Mission Passed! Beloning: 150 Armor - Geld na ieder level Aan de Paramedic kwam ik helaas niet toe, ik moet namelijk ergens anders mee bezig. Die mag iemand anders even doen.. excuses daarvoor. Ik ga straks verder.. Het lukt me toch niet meer, iemand anders mag hem dus toch nog overnemen. Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 15 januari 2007 door -Matthijs-
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Die doe ik wel.. wooooooow iets van 10 seconde er na al cooool Die doe ik wel..Edit: Heb je ook een savegame, of iets wat erop lijkt? ooops damn vergentuh :$ :$ >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg de EDIT-knop gebruiken svp.<<< GTASAsf5.b
HerrieM Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Gehaald: Paramedic + Cash en max healt verhoogd. Veel plezier ermee. Bewerkt: 15 januari 2007 door HerrieM
Recommended Posts