Jump to content

hidden interiors

Recommended Posts

Geplaatst:
:? Ik kan via de ganton gym in het hidden interior universum maar dan weet ik niet wat ik moet doen dus waar ik dan heen moet en hoe kom ik in de bleu hell
Geplaatst: (bewerkt)

Je zit dan al in de blue hell en moet daarna naar de zogenaamde ''coordinaten'' meer info vindt je op Wikigta http://nl.wikigta.org/index.php/Hidden_Int..._San_Andreas%29

P.S. Als je GTA SA voor de PC hebt kan je ook een SA Teleporter gebruiken daarmee hoef je alleen maar de coordinaten code in te typen en ben je meteen al in de gewenste plek ;) ik heb hem ook bij de bijlage gestopt voor het geval je hem voor de PC hebt ;)

1161512474_sa_place_manager.rar

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst: (bewerkt)
:? Ik kan via de ganton gym in het hidden interior universum maar dan weet ik niet wat ik moet doen dus waar ik dan heen moet en hoe kom ik in de bleu hell
Om je weg in het Hidden Interior Universe te vinden moet je gebruik maken van je (rode) markeerpunt van je ingame-map en de plattegronden van wiki. Het H.I.U. bevindt zich heel hoog, hoger dan je met een vliegtuig kan halen. De Blue Hell daarentegen bevindt zicht onder San Andreas, er zijn een aantal plaatsen in San Andreas waar de grond niet solid is, als je daardoorheen valt val je in de Blue Hell. Als je in de Blue Hell valt en je hebt geen Jetpack dan kom je op 'n gegeven moment weer terug in San Andreas. succes 8)

Edit: In de Blue Hell bevindt zich het ondergrondse deel van area 69, verder nix. In het H.I.U. bevinden zich alle interieuren van het spel die je via een deur-marker (gele pijl) betreedt, er zijn verschillende hemelen die op bepaalde punten met elkaar verbonden zijn.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Voor die weg naar LC ? Ga binnen in de gym en schiet idereen dood dan spawn je een jetpack,ga je naar de voordeur van de gym (niet naar buiten) en vlieg je naar boven,nu zit je eigelijk in een soort "Hemel".Eigelijk simpel.

JetPack => YECGAA

Als je dit bedoelt?

IB

Geplaatst:
Ik heb de tele porter maar als ik die gebruik dan kom ik hoog in de lucht en val ik naar beneden!
Volgens mij kan je die teleporter alleen gebruiken binnen een bep. hemel in het H.I.U. Dus als je in hemel A bent kan je alleen teleporten naar bestemmingen die ook in hemel A zijn. Dus als je in hemel A bent en je wilt naar een interior in hemel C dan moet je eerst naar de toegangspoort van hemel C teleporteren, dit kan soms pas na 2 of 3x teleporteren, dus je moet in stappen werken. Duidelijk? succes 8)
Geplaatst:
Ik heb de tele porter maar als ik die gebruik dan kom ik hoog in de lucht en val ik naar beneden!
Volgens mij kan je die teleporter alleen gebruiken binnen een bep. hemel in het H.I.U. Dus als je in hemel A bent kan je alleen teleporten naar bestemmingen die ook in hemel A zijn. Dus als je in hemel A bent en je wilt naar een interior in hemel C dan moet je eerst naar de toegangspoort van hemel C teleporteren, dit kan soms pas na 2 of 3x teleporteren, dus je moet in stappen werken. Duidelijk? succes 8)

Niet helemaal voor mij... Ik snap het echt niet..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...