BoDyLoTioN Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Grunge Grootte: 500x150 Afbeelding: <Klik> Tekst: BoDyLoTioN graag met die volgorde van hoofdletters en kleine letters, kies maar een mooi font wat er volgens jou bij past Rand: kijk maar wat mooi lijkt, >G<een must Kleuren: (baby) blauw wat past bij de afbeelding Render (optioneel): Kun je de afbeelding rederen Extra (optioneel): Suc7 Bewerkt: 14 januari 2007 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Render is een plaatje, dus wat is de bedoeling van zo'n aanvraag? Je wilt volgens mij een signature van een render. Gelieve je topictitel aanpassen want er moet ook nog een topictitelbeschrijving bij. Als het je eerste aanvraag is of gaat worden lees dan gewoon de regels dan kun je ook niks fouts doen de eerste keer. PB Slimm, RonaldVC of mij en vertel wat er fout is en hoe het wel moet, wij verbeteren de fout en open het topic weer. Je lijstje is ook niet helemaal volgens het lijstje van de Graphics Team. Zie lijstje: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): In het Graphics Team topic staat precies wat elke punt inhoud. Closed. >>> Door .Levi.: PB ontvangen. Alles is nu goed, de aanvraag kan dus verder gaan. <<< Bewerkt: 14 januari 2007 door .Levi.
~Mario~ Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: BoDyLoTioN Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. Eventuele reactie: Niet van toepassing. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img249.imageshack.us/img249/700/bodylotion2sm5.jpg Grootte (in kB):100.47 Grootte (in px):330x150 ---------------------------------------------------------------- Bewerkt: 18 januari 2007 door ~Mario~
BoDyLoTioN Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Bedankt voor de sig Mario, ik vind hem mooi Mag een slotje
Recommended Posts