Jump to content

Photo's San Fiero

Recommended Posts

Geplaatst:

om maar direct met de deur in huis te vallen: 49/50 Photo's. En dat terwijl ik al 2 x langs alle fotolocaties ben geweest en niet 1x een open fotolocatie gezien en voor mijn gevoel heb ik ze ook allemaal al gemaakt. [ik heb als afstreepmateriaal de kaart van wikigta gebruikt, vanmiddag om 13.00u nog een x geprint].

Ik twijfel alleen aan Photo Op. Nr. 46 omdat ik niet zeker weet of ik die wel gemaakt heb, maar nergens in de omgeving van dat huis is een fotolocatie te vinden, dus ik neem aan van wel.

Heeft iemand dit probleem ook of weet er een oplossing voor?

Xnow

Geplaatst:
om maar direct met de deur in huis te vallen: 49/50 Photo's. En dat terwijl ik al 2 x langs alle fotolocaties ben geweest en niet 1x een open fotolocatie gezien en voor mijn gevoel heb ik ze ook allemaal al gemaakt. [ik heb als afstreepmateriaal de kaart van wikigta gebruikt, vanmiddag om 13.00u nog een x geprint].

Ik twijfel alleen aan Photo Op. Nr. 46 omdat ik niet zeker weet of ik die wel gemaakt heb, maar nergens in de omgeving van dat huis is een fotolocatie te vinden, dus ik neem aan van wel.

Xnow

De oplossing zit in de bijlage. Ik heb een programma voor je, het heet SAMA. Met dit programma kun je bijvoorbeeld checken welke collectables je nog moet doen, of welke je misschien over het hoofd hebt gezien. Download hem, en run de .exe. Open dan in het programma je savegame. De rest spreekt voor zich.

Geplaatst:

Enige wat je kan doen is ze nog een keer allemaal bijlangs gaan, zonder met een vooroordeel te spelen van "ja die heb ik al gedaan, dat weet ik zeker". Gebruik niet alleen de map van WikiGTA, maar ook de aparte screenshots van de plekken zelf. Ga op dezelfde plek staan als die screenshots (hulp van de radar) en kijk of je een photo ops ziet hangen op de plek waar WiKiGTA aangeeft waar die zou moeten hangen. Eventueel kan je het vergelijken met een andere guide, als je er bij die van WiKiGTA niet uit zou komen.

Misschien is het handig eerst even die #46 te bekijken, en ook even te vergelijken met de #36 van die andere guide.

Geplaatst:

het nadeel is dat ik dit al gedaan heb, gekeken of er een photo-ops hingen. [ja door de camera heen =p]

maar ik ga het gewoon zolang proberen totdat ik het vind [of niet vind...]

maar er is niets bekend van een bug die ervoor zorgt dat je 49/50 vind, nadat je iets gedaan hebt? [ik gebruik geen cheats of dergelijk]

Geplaatst:
het nadeel is dat ik dit al gedaan heb, gekeken of er een photo-ops hingen. [ja door de camera heen =p]

maar ik ga het gewoon zolang proberen totdat ik het vind [of niet vind...]

maar er is niets bekend van een bug die ervoor zorgt dat je 49/50 vind, nadat je iets gedaan hebt? [ik gebruik geen cheats of dergelijk]

Naar mijn weten is die er niet. Nog welkom op het forum! :cya:

Geplaatst:

Persoonlijk vond ik #32 lastig om te vinden en goed voor de lens te krijgen. Vanaf de grond is die niet of nauwelijks zichtbaar. Deze heb ik echter wel vanaf de grond gemaakt zonder dat ik 't balletje in beeld had. Dus geen balletje in beeld - foto gemaakt - bevestiging gehad dat die Photo Opps gehaald is. Vanaf een hoger gelegen punt (snelweg) schijnt die wel zichtbaar te zijn. Nr 32 bevindt zich in het zuiden van SF bovenop de 2de toren (van boven naar beneden gezien) naast het winkelcentrum. succes 8)

Geplaatst:

Ja! gevonden! Boven het kerkhof in ocean flats zweefde er nog 1, maar ik keek constant vanaf de foute kant, waardoor er dus een boom tussen zat... maar iedereen bedankt, dan kan ik als nog de 100% halen =)

Nog welkom op het forum! :cya:

Dankjewel =) Ik kijk al meer als een jaar [zie joindatum] af en toe op dit forum [alleen als ik er zelf echt helemaal niet uitkwam, was pas de 2de x], maar ik geloof dat ik activer word, aangezien ik toch een groot aantal vragen die op dit forum gesteld worden ook kan beantwoorden =)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo

Ik heb ook een probleem met die foto's.

Soms lijkt het alsof ze er niet zijn en met behulp van de wikigtakaart trek ik gewoon soms op de plaats en krijg ik dit de bevestiging dat de foto genomen is.

Is dit soms een bug ofzo?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Xnow

De oplossing zit in de bijlage. Ik heb een programma voor je, het heet SAMA. Met dit programma kun je bijvoorbeeld checken welke collectables je nog moet doen, of welke je misschien over het hoofd hebt gezien. Download hem, en run de .exe. Open dan in het programma je savegame. De rest spreekt voor zich.

Run dat bestandje... Uitleg inbegrepen :puh:...

Geplaatst:
Hallo

Soms lijkt het alsof ze er niet zijn en met behulp van de wikigtakaart trek ik gewoon soms op de plaats en krijg ik dit de bevestiging dat de foto genomen is.

Alvast bedankt

Dit is een bekend verschijnsel, gebeurd wel vaker. Je ziet de photo-ops dan ineens niet, terwijl ze er wel zijn. Hier zijn van allerlei redenen voor te bedenken, zoals bijvoorbeeld dat de "kwaliteit" van jouw spel niet goed is, dus dat je PC hem slechter draait. Dat kan je oplossen door alle instellingen op "low" te zetten. Dat wilt trouwens niet zeggen dat het opgelost is, want ikzelf heb het met sommige wel en andere niet. Gewoon even rekening houden met het feit dat hij er wel kán zijn, ondanks dat hij niet zichtbaar is. En daarvoor is natuurlijk SAMA te gebruiken :).

Geplaatst:
Bedankt, maar ik heb het programma gedownload en ik krijg het niet open.

Je moet gewoon de 'sama.exe' runnen. Het kan zijn dat het scherm niet maximaal vergroot wordt, er staat dan wel SAMA onderin je 'Start balk'. Je moet dan daar even met je rechtermuisknop op klikken, en dan op 'maximaliseren' drukken. Daarna moet je in SAMA je savegame openen, de rest spreekt voor zichzelf.

Mocht het verhaal hier boven je te onduidelijk wezen; hier een plaatje:

Geplaatst:
Hallo

Alvast bedankt

Het kan ook zijn dat je de Photo Opp. wel voor de camera hebt maar dat je 'm niet ziet omdat er bijvoorbeeld een boom tussen staat, dan zie je het balletje niet vanwege die boom en telt de foto wel omdat je de Photo Opp. toch binnen bereik hebt. :Y

PS: zie m'n vorige post, op die manier heb ik nr.32 gemaakt 8) .

Geplaatst:

Dat is nu juist het probleem. Het is geen .exebestand bij mij. Het is 1 betand en dan vraagt hij met wat hij het moet openen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...