Blink Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Natuurlijk wil ik ook een echte Vista PC. Helaas kan mijn PC hem niet draaien. RonalVC heeft laatst een uitgebreide tutorial hier neergezet over hoe je je pc kan veranderen naar Vista doormiddel van Visual Styles. Helaas ben ik een beetje doorgegaan hiermee. Ik heb het programma LogonStudio op mijn computer gezet. Mijn opstart scherm (waar je je aanmeld met je wachtwoord enzo) heb ik veranderd naar een Vista Logon. Eergisteren was ik hem zat en wou hem weer gewoon terug zetten naar de oude. Ik starte Logon Studio op en klikte op de mogelijkheid om de oude logon weer aan te zetten. Maar krijg nou wat, dat is niet de oude logon van Windows XP, hoe krijg ik hem terug? Systeem herstel lukte me niet, dus. Is er een andere oplossing? HELP! Reageren
Goliat Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik denk dat het te maken heeft dat je zowel een skin draait plus nog eens een programma gebruikt om Windows aan te passen. Mischien dat de skin de aanpassing van LogonStudio heeft overgenomen op de een of andere vreemde manier, waardoor je met het draaien van de skin nog steeds het probleem hebt. Verwijder de skin en LogonStudio en start je PC opnieuw op, als je alsnog voor de rest wel een Vista style wilt hebben instaleer je deze gewoon opnieuw op. Hopen dat 't werkt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.