Jump to content

pig pen/big ben?

Recommended Posts

Geplaatst:

in los santos heb je stripclup the pig pen, en als je alle p's in b's veranderd krijg je big ben (en pig pen betekent varkens stal)

dikke doei dan doedel Anton van Hussel

Geplaatst:
en bedankt hé ik dacht dat ik hier wel vrienden had maar ik had het dus fout :-(:-(:-(

Tuurlijk heb je hier wel vrienden Anton van Hussel, het maakt niks uit dat je iets post wat niet een Easter Egg is. Dat van Pig Pen --> Big Ben is denk ik een beetje vergezocht, al zo het wel kunnen. Maar dit is wel typische Rockstar Games humor:

(en pig pen betekent varkens stal)

Het is waarschijnlijk gewoon een grapje, wel goed gevonden :klap:

Geplaatst:

kop op Anton, ik vind het mooi gevonden hoor. Ik had die nog niet gezien :Y

En vrienden maak je hier zo hoor :)

Geplaatst:
en bedankt hé ik dacht dat ik hier wel vrienden had maar ik had het dus fout :-(:-(:-(

Mocht dit door mij komen, dan snap je me verkeerd. Ik zei alleen maar dat iets geen EE was. Niks om je zorgen over te maken, heb ik ook duizenden keren gehad ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Pig Pen is volgens mij een stripfiguur uit de schuur van Walt-Disney of Warner-Bros :D:? ,Pig Pen is dan ook een varkentje :clown: .

Aangezien dat hij in erg oude tekenfilms meespeelt ( en dan OOK nog lang niet in zoveel cartoons als Bijv. Donald Duck,Goofy,Mickey Mouse of Daffy Duck ),en het feit dat de kids van tegenwoordig meer achter de computer zitten dan dat ze tekenfilms kijken zullen er daarom ook maar weinig jongeren zijn die hem kennen :bier: .

Bewerkt: door Dr.dolittle
Geplaatst:

De kans dat de naam van de Pig Pen is gebaseerd op de naam van de klok Big Ben is inderdaad vrij groot, maar verder hebben beide weinig met elkaar te maken, dus ik zou er niet teveel achter zoeken.

waarom zou het niet gewoon varkensstal kunnen heten?

dat is toch een goeie naam

>>> Door Bling: Omdat het een Amerikaans spel is? :clown: <<<

EDIT het is pig pen en dat is amerikaans voor varkensstal, dus het zou alsnog kunnen

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:

Even duidelijkheid schetsen in deze discussie die niet het juiste resultaat heeft.

'The Pig Pen' is een verwijzing naar het in Los Angeles gevestigde stripclub 'The Play Pen'.

Dit is mij bekend omdat de eigenaar van deze stripclub Rockstar heeft aangeklaagd wegens Trademark infringement. Rockstar is vrijgesproken omdat de rechter achte dat er duidelijk sprake was van verschil tussen virtueel en de werkelijkheid en dat het publiek het ook kan zien.

Een van de vele bronnen

waarom zou het niet gewoon varkensstal kunnen heten?

Kan ook ze gedragen zich daar ook als varkens :D

maar ik vind hem wel leuk gevonden

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

het is niets speciaals,

je kan andere woorden ook omdraaien en dan kom je ook nieuwe woorden uit.

maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat rockstar dat bedoeld.

maar je doet je best om easter eggs te zoeken,

doe zo voort anton van hussel,ooit vind je wel een easter egg.

misschien bedoelt rockstar het inderdaad zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...