Gino99 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 waarom zou het niet gewoon varkensstal kunnen heten?dat is toch een goeie naam >>> Door Bling: Omdat het een Amerikaans spel is? <<< Dat vind ik een goeie en trouwens ook heel goed gevonden! Reageren
profile Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 misschien vind rockstar de big ben (londen) wel een varkensstal Reageren
Gino99 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Hee wacht eens effe misschien heeft dit wat te maken met de toekomst van GTA tot Pig Pen is afgeleid is van Big Ben en dat ding licht in London maar misschien wat ver gezocht :$ Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 ^ zat ik ook al aan te denken. zou kunnen, omdat de die-hard gta fans nog steeds ervan zijn overtuigd dat GTA4 Londen gaat worden Reageren
ruttie Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 het is en blijft een gare naam Reageren
Dastard Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Pig pen is gebaseerd op een nachtclub/strippersclub in LA R* heeft daardoor al eens een rechtzaak aan hun been gehad,ze werden aangeklaagd door de uitbaters van de Pig Pen in LA. @hieronder owh sorry had niet gezien Bewerkt: 11 april 2007 door Dastard Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Pig pen is gebaseerd op een nachtclub/strippersclub in LA R* heeft daardoor al eens een rechtzaak aan hun been gehad,ze werden aangeklaagd door de uitbaters van de Pig Pen in LA. Dit was al medegedeeld in dit topic (door mij) en de nachtclub waar het op gebaseerd is het niet The Pig Pen, maar The Play Pen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.