Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben bezig met een eigen eiland voor SA

Zonder interiors, gewoon een HEEL klein eilandje waar een bootje bij staat

Alleen het probleem is,

het is in google sketchup

kan ik die nog importeren naar de gewone sketchup?

Ik ben van plan nog 2 markers te maken, zodat je er heen kan met een schip, ( inclusief met auto op die schip )

En met een helicopter ( vanaf de sky screaper )

Commentaar is altijd welkom ;)

EDIT: ik heb nog een parkeerplaatsje gemaakt

EDIT2:SWYV zegt net dat je met sketchup 5 pro hem kan openen en dan later ook kan exporteren als dff

maar, hoe maak ik die txd? :puh:

Hier een paar screens + het bestandje

heteilandor8.png

stratenum9.png

heteiland2rc7.png

Het bestandje

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

als jij de "Sketchup 5 Pro" hebt dan kan jij ook openen want het is in formaat .skp van Google Sketchup EN ook gewone Sketchup ook dus zal het wel lukken om .skp te openen

Geplaatst:
als jij de "Sketchup 5 Pro" hebt dan kan jij ook openen want het is in formaat .skp van Google Sketchup EN ook gewone Sketchup ook dus zal het wel lukken om .skp te openen

Kan ik met sketchup 5 pro ook als txd exporteren???

Ik zal het even uitleggen:

Als je een model in Google Sketchup hebt gemaakt moet je het opslaan en weer openen in Sketchup 5 Pro of Sketchup 6 Pro.

Als je dat hebt gedaan ga je naar File -> Export -> Exporteer je bestand in .3DS formaat.

Daarna importeer je hem in Gmax of 3D Studio Max en zet je ze met Kam's script om in een .DFF en .COL formaat, (de DFF is het model en de COL zorgt ervoor dat het model tastbaar is) daarna maak je met alle textures die je hebt gebruikt de .TXD met TXD workshop.

Nu heb je de bestanden, kijk in de master tutorial list om ze in GTA San Andreas te krijgen.

Tip: gebruik de textures waarvoor ze zijn, gebruik de dak textures voor het dak en niet voor de muur :puh: en de beste textures zijn de standaard textures uit SA, die download je hier (linksonder)

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
waar kan je Kam's script downloaden?? want ik wil ook zoiets maken.

De scripts van KAM kan je hier downloaden. Je kan ze niet in Sketchup gebruiken, alleen in Gmax en 3ds max.

Ik heb eiland voor jou geretextuurd, ik zal het morgen PROBEREN ingame te zetten ( 4de object dat ik ingame zet).

Bewerkt: door erterer0
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
als die af is pb me

Waarom zou hij? Je ziet het zelf wel in dit topic! :duh:

Ziet er goed uit alleen ik vrees dat het niet helemaal foutloos ingame komt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...