yvea0 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Ik ben bezig met een eigen eiland voor SA Zonder interiors, gewoon een HEEL klein eilandje waar een bootje bij staat Alleen het probleem is, het is in google sketchup kan ik die nog importeren naar de gewone sketchup? Ik ben van plan nog 2 markers te maken, zodat je er heen kan met een schip, ( inclusief met auto op die schip ) En met een helicopter ( vanaf de sky screaper ) Commentaar is altijd welkom EDIT: ik heb nog een parkeerplaatsje gemaakt EDIT2:SWYV zegt net dat je met sketchup 5 pro hem kan openen en dan later ook kan exporteren als dff maar, hoe maak ik die txd? Hier een paar screens + het bestandje Het bestandje Bewerkt: 14 januari 2007 door yvea0 Reageren
SWYV Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 als jij de "Sketchup 5 Pro" hebt dan kan jij ook openen want het is in formaat .skp van Google Sketchup EN ook gewone Sketchup ook dus zal het wel lukken om .skp te openen Reageren
yvea0 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 als jij de "Sketchup 5 Pro" hebt dan kan jij ook openen want het is in formaat .skp van Google Sketchup EN ook gewone Sketchup ook dus zal het wel lukken om .skp te openen Kan ik met sketchup 5 pro ook als txd exporteren??? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Ik zal het even uitleggen: Als je een model in Google Sketchup hebt gemaakt moet je het opslaan en weer openen in Sketchup 5 Pro of Sketchup 6 Pro. Als je dat hebt gedaan ga je naar File -> Export -> Exporteer je bestand in .3DS formaat. Daarna importeer je hem in Gmax of 3D Studio Max en zet je ze met Kam's script om in een .DFF en .COL formaat, (de DFF is het model en de COL zorgt ervoor dat het model tastbaar is) daarna maak je met alle textures die je hebt gebruikt de .TXD met TXD workshop. Nu heb je de bestanden, kijk in de master tutorial list om ze in GTA San Andreas te krijgen. Tip: gebruik de textures waarvoor ze zijn, gebruik de dak textures voor het dak en niet voor de muur en de beste textures zijn de standaard textures uit SA, die download je hier (linksonder) Bewerkt: 14 januari 2007 door stefaneke Reageren
bramboy Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 waar kan je Kam's script downloaden?? want ik wil ook zoiets maken. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 waar kan je Kam's script downloaden?? want ik wil ook zoiets maken. De scripts van KAM kan je hier downloaden. Je kan ze niet in Sketchup gebruiken, alleen in Gmax en 3ds max. Reageren
erterer0 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Ik heb eiland voor jou geretextuurd, ik zal het morgen PROBEREN ingame te zetten ( 4de object dat ik ingame zet). Bewerkt: 24 januari 2007 door erterer0 Reageren
bramboy Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 en dan screens plaatsen graag Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 als die af is pb me Waarom zou hij? Je ziet het zelf wel in dit topic! Ziet er goed uit alleen ik vrees dat het niet helemaal foutloos ingame komt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.